nedelja, 12. marec 2023

Suho ruševje

Nekaj je bilo v zraku. Vsaj meni se tako zdi. Da volja ni bila čisto prava. Mogoče premalo spanja. Prezgodnje vstajanje. Ali pa zgolj napačna postavitev zvezd. Tako so že po nekaj korakih v ušesih pristale slušalke. In se je vsaka moja razlaga o tem, kje je kaj, začela z … ha? … odstranitvijo slušalk … aha … in novim potopom v svet glasbenih užitkov. 
Nad Ljubeljem
Pred servisno potjo sem predlagal, da gre naprej, saj nisem znal kot prvi ujeti pravega tempa. Pa mi je le nakazala, da niti slučajno. Malo višje je mimo naju zapeljal teptalec, v teku so bile zadnje priprave za turnosmučarsko tekmovanje. Kar sva bolje videla na Zelenici, kjer se je dogajanje tega dne počasi začenjalo, postavljali so še cilj. 
Zelenica
Midva sva nadaljevala naprej, smer je bila Suho ruševje, kot je določila Ajda. Čeprav sem ji že vnaprej omenil nekoliko sitno prečko, so jo trdi prehodi proti balvanu dodano vznejevoljili. Na vprašanje, če bi ji srenači pomagali, je zgolj zagodrnjala, da ne more z njimi tudi nazaj in da bo šla verjetno tako ali tako peš. Se je kar bliskalo iz njenih oči. 
Pred balvanom
Vzpon skozi krnico je bil v redu, špura čez prvo strmino dobra, pa tudi naprej so bili snežni prehodi zadosti široki. Dva kolesarja sta uganjala vragolije na snegu, kar nekaj se jih je vzpenjalo proti Vrtači, sem in tja je že kdo prismučal navzdol. Ko sem stopil proti škrbini, sem brez očal nekoliko pozno opazil, da je Ajda ostala na koncu ravnine, počivala pri enem od kamnov. 
Suho ruševje
Ko sem že mislil, da bo tam zaključila z vzponom, je nadaljevala po strmini in brez težav prišla za mano. Kljub njenemu strahu, kako bo smučala in celo vprašanju, če ji bom plačal bolniško v primeru nezgode, je brez težav in suvereno zavijala za menoj po strmini, naprej skozi krnico, celo v prečki je šlo brez težav. 
Na škrbini
Spustila sva se mimo Zelenice, pod Begunjščico počakala, da je eden od tekmovalcev oddrvel navzdol, potem pa nadaljevala z zavoji vse do roba parkirišča. Za enkrat se do njega prismuča še brez težav. Vsak s svojim avtomobilom sva se izvila iz parkirišča, odpeljala navzdol. Sam sem ob tem razmišljal, kaj vse sem očitno naredil narobe … da so ta konec tedna vsi jezni name.
Smuka skozi krnico

Ni komentarjev:

Objavite komentar