sreda, 29. marec 2023

Z Robijem na Rašici

Robija sem že pred časom navduševal za skupni pohod na Rašico, pa se ni odločil. Tokrat je imel več časa, pobral sem ga pred domačim pragom, odpeljala sva se do začetka vasi. Da bo to kar prav, je zatrdil. Meni je bilo v redu, šel sem ven, čakalo me je prijetno popoldne v dobri družbi, kaj bi si lahko še želel več. 
Cesta
Po cesti sva ob klepetu o tem in onem hodila do odcepa poti mimo skale. Na vprašanje kod naprej, sem pokazal naprej. Greva naokoli, da vsaj narediva kilometer ali dva. Pa še pogovor teče lažje, če hodiš vzporedno. Sem in tja je mimo pripeljal kakšen kolesar, kar nekaj se jih tukaj vzpenja proti Rašici. 
Razgledišče  nad kamnolomom
Pri odcepu za Mali vrh sem se podal do točke, ki je bolj kot hrib razgledišče nad kamnolomom. Pogled proti avtocesti, goram v daljavi, potem pa hitro nazaj na cesto. Robija kar nisem mogel ujeti, se mi je zdelo, da je izkoristil priložnost in pospešil korak. Kazala se je pomlad, prve cvetice so lepšale cestni parobek. 
Nenavadno "zavetišče"
Pogled na zemljevid je razkril, da gre cesta okoli Velikega vrha, če ga prečkam, bom ne le ubodel še en grič, skrajšal si bom tudi pot. Super. Do steze sem jo mahnil kar naravnost navzgor, malo po svoje, skozi redek gozd. Šel sem mimo nenavadnega »zavetišča«, hodil proti najvišji točki z manjšo kamnito piramido. 
Veliki vrh
Na drugi strani sem se spuščal do ceste, malo nad razcepom poti ujel Robija. Skupaj sva hodila naprej. Na odcepu proti stolpu sem izvedel, da greva mimo koče. Torej malo naokoli. Zbiranje korakov ali nekaj takšnega. No, upam, da jih je bilo dovolj, pripeljali so naju vendarle do stolpa, kjer sva se vzpela na razgledno ploščad. 
Pogled z razglednega stolpa
Nekaj pogledov naokoli, proti domačim goram, še vedno zasneženim. Nato pa navzdol, na trdna tla. Postanek pri koči, Bernard za žejo, krajši počitek. Pa ne predolg, saj je zrak še hladan, hitro zazebe. Navzdol sva šla po gozdu nad steno, mimo velike skale do ceste, ki vodi na Mali vrh. S tem sva zašpilila klobaso, do avtomobila je bilo le še nekaj korakov.
Bernard

Ni komentarjev:

Objavite komentar