sobota, 18. marec 2023

Flikanje

Pomlad prihaja. Nekoliko bolj zgodaj kot preteklo leto, toda nič zato. Je bila zima do sedaj dobra in kar radodarna s snegom. Ko sem videl, da je smučišče Stari vrh prenehalo z delom, me je seveda začelo vleči na prazna zasnežena pobočja. Snežena? No, nekaj še, a vsak dan manj, kot sem videl na spletni kameri. 
Zgodaj
A kaj, ko bi se vendarle rad vsaj enkrat vzpel po pobočju do štartne hiške, če že do vrha ne bi šlo. V petek zvečer sem se odpeljal pod Stari vrh, prespal in zjutraj s prvo svetlobo stopil na smuči. Odločil sem se za stare, saj jih je za preskoke čez kopne flike še najmanj škoda. In kako prav sem imel. Že na prvem ovinku sem videl, da snega ni več veliko, pa še tega prav hitro pobira. 
Flike
Med tem, ko se je na vzhodu budilo sonce, sem prečkal cesto, nadaljeval naprej proti zgornji postaji sedežnice. Pod vasjo Zapreval je bilo kopnih delov še več. Toda če sem že tukaj … Trmasto sem vztrajal, vzpon po trdem strmem pobočju, še čez eno cesto, kjer pa je ostala podlaga zasnežena, naprej po komaj še zveznih flikah proti štartni hiški. 
Vzhod
Za njo sem kot običajno šel še proti najvišji točki, prečenje do zgornje postaje vlečnice, nekaj korakov navzgor, potem pa ni bilo več kaj razmišljati. Smuči sem pustil tam, snega do vrha je bilo le za vzorec. Vseeno sem se vzpel do mejnega znamenja na vrhu, toliko, da sem se »pofočkal«. Sestopil sem do smuči, kratka priprava na spust. 
Avtoportret pod štartno hiško
Že ob vzponu sem opazil, da je na enem okovju prišlo do zloma. Ob poskusu delne sanacije sem ugotovil, da nimam kaj veliko za narediti. Od štiri vijakov sta držala le še dva, pa še to eden zgolj na pol. Zato sem bolj previdno zapeljal navzdol, sneg je bil nekje še trd, grob, shojen, treslo je kar precej. 
Ujetnik
Okovje je vseeno zdržalo, čez kopne dele sem se kar zapeljal, trava je bila toliko pomrznjena, da je šlo. Z nekaj prestopi sem se tako pripeljal do roba smučišča, zaključil s smuko tik ob stopnicah pod parkiriščem. Ni bilo ne vem kaj. A pomlad prihaja, kaj bi sedaj ostankom zime gledal v zobe.
Pogled

Ni komentarjev:

Objavite komentar