nedelja, 24. december 2017

Dravh na kvadrat

Po postavljanju petih v vrsto dan poprej je bil danes bolj družinski dan. Tako sem izbiro cilja prepustil ženskemu delu posadke, ki si je iz nabora možnosti nad Soriško planino izbrala Dravh. Ker pa sem ob misli na "zgolj" tristo višincev, kar malo zavzdihnil, je bilo hitro sklenjeno, da grem ob seveda nič prav kratkih pripravah ženskega dela lahko hitro enkrat navzgor sam. 
Osončeni Slatnik
Da ob tem ne bi slučajno koga pustil čakati, sem kar malo pohitel. Kolikor je šlo, saj se mi je dva dni smučarskih užitkov že malo poznalo. Da bi znala biti posredi tudi vedno višja številka svečic na rojstnodnevni torti, si nikakor ne bi bil pripravljen priznati. Po kratkem uživanju na jutranjem soncu, nekaj lepih razgledih sem se spustil navzdol in dekleti ujel na polovici sankaške proge. Ta še bolj ali manj sameva. 
Pogled z vrha na Sorico
Sledil je vzpon po zvoženem pobočju, višje tudi pršiču, prav pod vrhom pa do trdega spihani podlagi. Tu so srenači še kako prišli prav, Živi, ki jih ni imela je precej drselo. Izbiral sem pobočja, kjer je hodila lažje in z vztrajnostjo malo počasneje, pa nič slabe volje, prišla na vrh. 
Maja
Maja se je takoj odločila, da bo odvijugala do poteptanega smučišča, Živa pa seveda, da sledi meni. Spust je potekal po smeri vzpona, čakalo naju je nekaj trdih zavojev, nato pa iskanje čim bolj nezvoženega pobočja nižje doli. Po rodeu na nekdanji progi je bil zavoj na sankaško pravo olajšanje. 
Zaraščeni portret
A sva kmalu preskočila med smrekice, kjer se je dalo narediti nekaj res lepih zavojev v deviškem pršiču in smuko zaključila malo pred Majo zgolj nekaj metrov od našega doma. In kaj bi bilo zame lahko lepše darilo kot izjava, da je bilo to smučanje dosti bolj zabavno kot tisto dan prej na smučišču. 
Mi2 na vrhu
Pa še kako res je to. Kakorkoli. Kratko, a sladko, ravno prav za takšen dan, ko je treba postavljati smrekico, pa peči potico, pa pirhe barvat in kar se ob pripravah na tovrstni praznik že dela. Sem se smejal, Maja pa je zgolj žugala, da bom pirhe barval kar sam. 
Lep vikend je bil

Ni komentarjev:

Objavite komentar