sobota, 4. marec 2017

Petelinjek

Da gre, je rekla že dan prej. Seveda sem ji verjel, odločnosti njenega pogleda ni bilo oporekati. Raje nisem spraševal, kako je z utrujenostjo, ki se je kopičila pretekle dni. Bo že sama vedela. Zjutraj sem pocukal še Majo, hitro je bila pripravljena, celo zgodnja ura je ni prestrašila. 
Oblačen začetek
Ob takšnih dekletih se človeku lahko samo smeje. Mir je vladal v vasi, tudi do drdranja žičnice je bilo še daleč. Vzpenjali smo se ob robu, sam sem stopil korak naprej, kmalu sta bila dva, trije. Pa nič zato. Mene samota ni motila, onidve si imata pa zanesljivo vedno dosti povedati. 
Dober obet
Vreme je držalo, nekaj drobnih kapelj se je razpršilo, še preden so dobro priletele do nas. Oblaki so bili natrgani, torej hudega ne bo. Sem se tolažil ob misli na slabo napoved in pogledu na črne oblake nad Tromejo. Mraza ni bilo nobenega, pomlad očitno res že krepko stopa v deželo. 
Dekleti
To so veselo oznanjali tudi glasovi ptic, ki so pretrgali tišino. Ko sem gledal nazaj, če se bosta znana obraza kmalu pokazala izza ovinka, je sončni žarek pod Dobračem narisal mavrico. Kar gledal sem, začuden nad to nepričakovano igro svetlobe. Potem pa pod našim ciljem zavil navzgor. 
Barve pod Dobračem
Najprej nekoliko bolj strmo, nato položen ovinek in kot se za konec spodobi huda strmina. Toda šlo je lepo in naravnost. Na razglednem mestu sem oprezal, kdaj bom spodaj opazil pričakovani postavi. Končno sta se pokazali, ravno še ušli prvim smučarjem in se počasi vzpenjali proti meni. 
Taubenkogel
Šel sem jima nasproti, ju spodbujal. Saj sedaj res ni bilo več daleč, že smo se mimo hiške na vrhu vlečnice sprehodili do najvišje točke, od koder se mimo ostankov nekdanjih velikanov vidi daleč. Utrujeni, toda srečni. Smo se počasi spustili nazaj do smučišča, nato pa delno po njem, z nekaj zavoji v celcu seveda, spuščali nazaj v dolino. 
Pozerki na vrhu
Vreme je še kar držalo, nebo ni nič ožemalo svojih oblakov. Toda vedeli smo, da je vsaka minuta podarjena. Komaj smo odpeljali s parkirišča, že so na nas padle prve dežne kaplje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar