nedelja, 4. avgust 2024

V obratni smeri

No, dan se je nekako sfižil. Že takoj zjutraj. In potem je bilo treba reševati, kar se je še rešiti dalo. Da si malo prevetrim, po domač zluftam, glavo, da grem malo ven in poskrbim, da ne zarjavim. Najprej sem imel nekaj idej na Gorenjskem, potem pa pomislil na sladoled, ki se bo brez hitrega transporta do zamrzovalnika stopil. 
Koseški bajer
In ni mi preostalo drugega, kot da izhodišče prestavim v Ljubljano. Peš od doma se mi ni dalo, z avtom še manj. Torej kolo. A kam? Na misel mi je prišla Pot, lahko bi jo znova prevozil, recimo v nasprotno smer kot lani, točneje 18. novembra 2023. Hitro sem napolnil gume črnobelega retro lepotca, zapeljal proti Šiški. 
Grba
Nekaj prvih orientacijskih zank sem kar hitro rešil, od Koseškega bajerja pa je šlo seveda brez vseh težav in zapletov. Peljal sem pod Grbo, nadaljeval v smeri Tržaške ceste, se nad Malim Grabnom muzal stanovalcu azilnega doma, ki je ob spremljanju kopice cimrov, kot na bregovih reke Ganges namakal svoje suhe noge v vsaj na pogled ne preveč čisti vodi. 
Pot
Pri Livadi sem prečkal Ljubljanico, peljal naprej po raznih štradonih, prišel do Rudnika in kmalu zasopihal v bregove Golovca. Nisem hotel naokoli, vzpenjal sem se po lepo urejenih ridah Poti proti vrhu, presneto strme so. A kot vsake se enkrat iztečejo, po dolgem grebenu sem valoval v smeri Črnega hriba. 
Pot na Golovec
Znova je prišel čas za postanek, vendarle je to najvišja točka Poti. Na drugi strani sem pritiskal na zavore, ki so tako po potrebni moči v rokah kot tudi včasih kar strašljivih zvokih, svetlobna leta od tistih na kolesih tega stoletja. Imajo pa druge prednosti. Vsekakor so bila delana povsem drugače, niso bila že čez leto ali dve za na odpad. 
Fužinski most
Zagnal sem se proti Fužinam, preskočil znova Ljubljanico, zavil pod obvoznico, iz Polja prišel na del, ki je vedno kljub bližini ceste tako tih. Nekaj zavojev v Novih Jaršah in že sem šibal skozi Žale, pred menoj je bil … Bežigrad. Še nekaj zavojev in bil sem na začetku. Oziroma koncu. Kakorkoli vzameš, se obrneš. Tako je. 
Proti domu

Ni komentarjev:

Objavite komentar