petek, 23. avgust 2024

Jakob znova, seveda ...

Popoldne se je začelo z nezgodama, ki sta krojili njegov preostanek. Priščipnjen prst je povzročil, da je bila moja frizura ukročena kasneje, kot sem načrtoval, nesrečno srečanje ose in Borutovih ustnic pa je prekinilo njegovo kolesarjenje. Ko je pojedel vse sladolede, ki jih je našel v zamrzovalniku, seveda z namenom hlajenja otekline, je bil kljub nezgodi navdušen za nekaj miganja. 
Večerni pogled
In kaj nama je preostalo drugega kot Jakob? Petkova klasika. Ko sva peljala proti kamnolomu, sem razmišljal, kako brez pomena si razne starlete dajo vbrizgati marsikaj za povečanje ustnic, saj bi nenaravni videz brez težav in visokih stroškov lahko dosegle zgolj s pikom ene ose. Mogoče je to zanimiva tržna niša? 
Meja
Okoli kakšne češplje, polne presladkih plodov, je trenutno polno primernih tovrstnih »delavk«. Kakorkoli. Zagrabila sva palice, stopila na pot. Juhantova je bila določena kar nekako sama po sebi. Da prideva čim prej do piva, kajpada. Med hojo sva razdrla marsikatero o tem in onem, ženskah, družinskih odnosih, (ne)razumevanju drugega spola, športnih dosežkih, novem kolesu. 
Usoda?
Tudi pogovor o osah in njenih pikih ni izostal. Razumljivo. To je bila tako ali tako tema dneva. Pot je bila prazna, srečala nisva prav nikogar. Kar naju ni prav nič motilo. Odvijugala sva slaloma, sopihala navzgor mimo ostankov božičnega časa do Francijeve koče. Ali je kdo tam, nisva preverjala, Borut je zavil navzgor do nekdanje Iskre. 
Rdeči ...
Ker sem naredil še fotografijo proti dolini, sem do table, na kateri oskrbnik zagotavlja, da je na vprašanje o pivu pravi odgovor zgolj ja, stopil, ko je Borut že naredil izbor. Stiegl, rdeči. Čisto prav, stopil sem do šanka in prenesel odločitev. Sedla sva na prosto klop, spila pivo, rekla še kaj o tem in onem. 
Zahod
Gledala sva proti dolini, bezgove jagode pod zidom so bile rdeče. Zmanjkalo je piva, čas se je iztekal, mene je čakal še obisk trgovine, večerni premik. Zato sva stopila navzdol, dve klepetulji na Juhantovi poti. Nezgode so bile pozabljene, je bil kar lep zaključek popoldneva, pred nama je bil večer. Ja, ti petki so res fajn. 
Odhod

Ni komentarjev:

Objavite komentar