ponedeljek, 19. avgust 2024

Mimo kurirčka

Je bil takšen dan, ko bi včasih najraje, da ga ne bi bilo. Saj ne, da bi se kaj res posebnega zgodilo. Tragičnega, žalostnega. Samo dan je bil takšen. Za žile rezat se je včasih s ščepcem črnega humorja reklo. Ali pa, kot je nekoliko posredno sporočal grafit, mimo katerega sem stopal … za obesit. Kakorkoli. Dan torej ni bil najboljši, tako in drugače. 
Brez besed
Vremenarji so sklenili k vsemu skupaj dodati svoj piskrček in popoldne napovedali možnost ploh ali neviht. Samo, kar sem gledal okoli, ni bilo videti še nič kritičnega. Nebo je bilo primerno za krajši pohod. In sem šel. Od doma na Toško čelo. Ter nazaj, seveda. Saj … Lesi se vedno vrne, kajneda? 
Je Jezus na počitnicah?
Na drugi strani obvoznice, pri cerkvi z dolgim in kar malo strašljivo krvavim imenom jumbo plakat oznanja resnico o Jezusu in počitnicah. Pa saj končno si jih tudi on zasluži, kajneda? Nad kolesarskim parkom sem se ozrl proti Ljubljani. Bela se je svetila že kar spodobno daleč. Zagrizel sem v breg, tam skozi gozd, pravo goščavo, izbiral steze, na odcepih tiste prave. 
Bela Ljubljana
Pripeljale so me še po zadnji strmini na travnik pod lovskim domom. Stopil sem naokoli in kot čistokrvni najstnik cincal, ali bi šel še na Kucelj naprej. Ljubi, ne ljubi, ljubi … Končno mi je kapnilo, da se na ta vršiček izpod najvišje točke Toškega čela, ki ga strateško zasedajo vikendaši, pride tako, da greš … navzdol. 
Toško čelo
Ne hvala, dol pa na drugo stran ne bom hodil. Danes ne. Mogoče naslednjič. Obrnil sem, se strmo spuščal, pazljivo, da mi na večerno spolzkih skalah, lepljivi prsti, ne zdrsne. Pastirček na robu gozda je še vedno skrivoma hitel mimo straž in bajonetov oddati pošto, sam sem šel naprej, po cesti, kaj pa drugega. 
Kurirček
Ne prav navdušeno sem se pogledal v ogledalo, na ovinku presenečeno zagledal profesorja iz študentskih dni. Pozdravil sem ga, on pa je le začudeno gledal. Saj kdo bi se spomnil vseh … razumljivo. Svetloba dneva je ugašala, Ljubljana ni bila več tako bela kot prej. A nič zato. Stopal sem naprej. Domov.
Jest

Ni komentarjev:

Objavite komentar