torek, 9. marec 2021

Vse manj snega ...

Tomaž je javljal, da gre v Centralno, Begunjščica. Njegov osemdeseti turni smuk to sezono. Kot sem kasneje bral. In je želel, da je malo poseben. Žal pa tako hitro nisem mogel iz službe, zato sem ga pri tem svojevrstnem praznovanju, nedvomno tudi razmišljanju o stotki, pustil samega. In kontaktiral Roka, s katerim sva se ujela, ob treh je zaključil službo. Super. 
Na robu snega
Ob pol štirih me je pobral, čez dobro uro sva že stopila na sneg na robu parkirišča v Ravnah. Da bi začela spodaj ni bilo misliti, snega je tam zgolj za vzorec. Pa tudi višje je bela sled med skorajda kopnimi travniki kazala, da bo s smučarijo brez nove pošiljke zgodnje pomladanskega snega kmalu konec. 
Ob zgornji sedežnici
Na prvem pobočju je bilo treba kar malo izbirati smer, da je bil sneg zvezen. Višje gori pa ga je bilo še zadosti. Med vzponom sem Roku razlagal, kar sem vedel, o smučišču, njegovi zgodovini in usodi. Oblaki, med njimi posamezni konci jasnine. Šibala sva mimo začetka tretje sedežnice, se vzpenjala preko prelomnic navzgor. 
Vrh nekdanjega smučišča
Za nama je šel še nekdo, zadosti hitra sva bila, da naju ni ujel. Na vrhu zadnjega, precej trdega dela jo je brez besed ubral zadaj navzdol. Ni mi bilo jasno, kam gre tako pozno zvečer. Pa nič zato. Je zanesljivo že sam najbolje vedel. Sam sem Roku pomignil, naj se odloči, kam bova zavila midva. Kjer je bližje, se je glasil odgovor. 
Pod Malim vrhom
Do Malega vrha je res le nekaj korakov. To bova že zmogla. In seveda sva. Ob zadnjih zdihljajih svetlobe sva se s pogledom na Črno prst pripravila za spust, odsmučala naravnost navzdol, zavoji skozi gozd so bili res top, pravi posladek današnjega dne. Po smučišču je bilo tudi čisto v redu, čeprav je nekoliko težji, zvoženi sneg malce krojil zavoje. 
Rok
Bila sva sama, vzpenjal se ni več nihče. Še zadnji spust, zavoji mimo kopnin. Sneg bo mogoče zvezen še nekaj dni, ne več. Ustavila sva se na robu snega, v večernem mraku. V avtomobilu naju je čakalo pivo, da dostojno nazdraviva še enemu prijetnemu skupnemu smuku. In razmišljava o naslednjih dneh. 
Med smuko ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar