sreda, 21. december 2022

Za prijatelje si je treba čas vzet'

Približujejo se praznični dnevi, božič, novo leto, veselje, rajanje, zaobljube, darila. Vsaj za nekatere. Pa tudi če ne, je prav, da si rečemo kakšno dobro besedo, zaželimo to in ono, kot vedno. Zdravja, sreče, ljubezni, tudi kaj bolj zemeljskega, dosegljivega se zna skriti v tej malhi. Predvsem pa je prav, da se najde čas za srečanje s prijatelji, da kakšno rečeš, nazdraviš. 
Pogled ...
Obujaš spomine, delaš načrte. Upaš, kaj se more, v takšnih letih smo, da nikoli ni povsem zanesljivo, da jutri sploh še bomo. S Tomažem sva se zapeljala na Ljubelj, Triangel je bil načrt, saj kaj drugega tam okoli še ni prav pretirano užitno. Pogledala sva pa le, proti grebenu Begunjščice, a le zmajala z glavo. 
Na servisni poti
Servisna pot, Zelenica, nadaljevanje brez postanka proti najvišji točki. Kot že tolikokrat, kaj bi sploh lahko še povedal? Tomaž je ušel naprej, sam sem do najvišje točke prišel kakšno minuto kasneje. Možakar s prijazno črno mrcino se je pripravljal na spust. Tudi midva nisva potrebovala veliko časa, večerni mrak je opozarjal, da smuka brez lučke prav dolgo ne bo več možna. 
Pod Šentancem
Spust desno, letos me vedno zanese v to smer, nadaljevanje, strmo pobočje, prečka nad kočo. Vijuganje čez plaz, mimo koče Vrtača. Pod njo sem začudeno pogledal palico, spodnji del je manjkal. Hm, nazaj nima smisla riniti. Saj nimam pojma, kje je odletela, pa še tema je. Skoraj sem že obupal in odpeljal navzdol, ko ...
Pod Zelenico
Lučka se mi je približevala, možakar je ustavil in mi pomolil manjkajoči del … se mi je zdelo, da bi znal biti vaš, ko ste tukaj čakali. Hvala! Odpeljal sem navzdol, v spodnjem delu zaradi skalnih min seveda previdno. Izšlo se je kar v redu, brez kakšnih večjih prask. S Tomažem sva pospravila smuči, odpeljala do Karavle 297. 
Na vrhu
Tam sva se prav dobro najedla, s sladico vred, nekaj spila, predvsem pa si vzela čas za klepet. Takšni trenutki niso nikoli vrženi proč. Ali če parafraziram zapis na tabli nekega lokala … vsak človek ima točno določeno količino časa za življenje na tem svetu … čas preživet s prijatelji ne gre v ta zbir. Torej ...
Sladica

Ni komentarjev:

Objavite komentar