sreda, 14. december 2022

Spet na snegu

Po vrnitvi s Poljske sem komaj čakal, da spet stopim na smuči. Sneg je tu, ni ga sicer pretirano veliko, za smuko pa zadosti. In to je treba izkoristiti, saj vendarle ni jasno, kaj bo še z njim v tej sezoni. Mogoče ga pa kmalu pobere in bomo namesto na smučeh pristali na dvokolesnikih. Kdo bi vedel. S Tomažem sva se zapeljala na Ljubelj in nekoliko čudila, ko pretirane gneče na parkirišču ni bilo. 
Navzgor
Še precej bolj sem se začudil, ko sem v smučarju, ki je privijugal navzdol, prepoznal Bojana. Komaj sva se pozdravila, že je za njim pripeljala Majda. Srečanja sem bil vesel, vendar za več kot nekaj besed ni bilo časa. Sva s Tomažem lovila tistih nekaj odtenkov dnevne svetlobe, ki so še ostali pred nočjo. 
Oblaki nad Begunjščico
Zašibala sva navzgor, odvila na servisno pot, se na stiku s plazom navdušila, bližnjica je bila lepo speljana. Nad Begunjščico so se vlekli dolgi beli prameni nežnih oblakov. Koča je bila videti zapuščena, pohitela sva mimo, se začela vzpenjati proti Trianglu. Do smreke sem še nekako lovil Tomaža, ko se je svet postavil nekoliko bolj pokonci, pa nisem imel nobenih šans več. 
Zelenica
Lovila in kmalu prehitela me je tudi članica slovite SF druščine, kasneje mi je Tomaž o njej povedal marsikaj. Se mi je dobro zdelo, da sem ji (še) nekako sledil. Obzorje, tam v smeri Julijskih Alp, se je rdečkasto obarvalo. Zadnja strmina, že sem stal na vrhu. Hiter pogled v vse smeri, nekaj fotografij, že tolikokrat ujeti motivi. Pa vendarle vedno vsaj nekoliko drugačni. Tako kot dva dneva nikoli nista povsem enaka. 
Na robu večera
Odvijugala sva navzdol, nad kočo zavila levo, ujela nekaj lepih zavojev, prečkala servisno pot. Smuka je bila odlična, končno se je dalo peljati navzdol tudi po plazu. Pogled na Košutico, občudovanje temnomodrega neba. Fotografija in misel o tem, da na nobenem ekranu posnetek ne bo izgledal tako, kot ga vidiva zgolj midva v tem trenutku. Le še od koče Vrtača sva odvijugala do zadnjega zavoja ob robu parkirišča. Super smuka, sva se oba strinjala.
Zardevanje ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar