ponedeljek, 26. december 2022

Minefield

Ker sva bila pred dnevi s Tomažem na obisku pri Tičih zadovoljna, po dopoldanskem pohodu po Loški dolini pa sem imel nekaj časa, sem jo znova mahnil do Planine pod Golico. Ura je bila dokaj zgodnja, zato so me že med vožnjo obletavale misli o Struški. Saj verjetno bi bilo časa dovolj, samo … Kakorkoli. 
Snega je vedno manj
V Savskih jamah se je sankalo na polno, nekateri sankači so se od živahnega šanka v izteku šele vzpenjali, drugi že spuščali. Kdo je pripeljal počasi, drugi so prileteli navzdol po ledeni progi kot snete sekire. Pravo presenečenje pa me je čakalo nekaj višje, saj je teptalec naredil progo ob Črnem potoku do razcepa in še naprej proti Križovcu. 
Minsko polje
Sam sem šel proti Markljevemu rovtu kar naravnost, se ob tem čudil, kako je sneg od zadnjega obiska pobralo. Tudi na planini ga je bilo precej manj. Dvojica, ki je prismučala mimo, je na Struški obetala meglo. Ta je bila razlog, da sta zavila na Korenščico in nista rinila proti Velikemu vrhu. Med hojo proti odcepu sem še malo cincal, potem pa tam odločno zavil proti sedlu Košuta oziroma Ptičjemu vrhu.
Megle
Vreme je bilo tudi tu vedno manj prijazno, pihalo je, nič kaj toplo ni bilo. Na vrhu se je sicer malo razkadilo, o obetani jasnini pa ni bilo ne duha, ne sluha. Hitro sem se pripravil na spust, prvi zavoji, hitro mi je bilo jasno, da me pogled ob vzponu ni prevaral. F… minfield. Ali minsko polje po domače. 
Na vrhu
Večji kamni in štori so se sicer videli, vsake toliko pa sem peljal le nekaj centimetrov od špičke, ki je komaj pokukala iz snega. Kakšna je bila verjetno skrita kakšen centimeter pod njim. Pravi božični čudež, da nisem povozil prav nič. Švignil sem skozi gozd, zavijal do rovta, nadaljeval s smuko proti cesti za Križovec. 
Pred spustom
Od razcepa je bila proga tako ali tako poteptana, letelo je dobro, počutil sem se kot na kakšnem (ozkem) smučišču. Le na posamezne sankače sem moral paziti. Ko sem jih prehiteval, seveda. Pravi Rocketman. Kot bi mignil sem bil na parkirišču in si ob pogledu na smuči brundal … konec dober, vse dobro.
Zahod

Ni komentarjev:

Objavite komentar