torek, 6. december 2022

3angel

Že dan prej sva s Tomažem hotela nekam nad Ljubelj. Pa je stalno pogledovanje na spletne kamere, radarske slike, takšne in drugačne meteorološke napovedi, kazalo na dež. In nekaj na silo nima smisla. Potem je zvečer še zaokrožila novica o zemeljskem plazu, ki je bolj ali manj zaprl cesto in res nisem več vedel kaj in kako. 
Sonce že greje kamnite špice
A vendarle običajno le zasije lučka na koncu tunela, tako je bila prva dobra novica obet lepega jutra, druga pa obvoz skozi Tržič. Vse to me je prepričalo, da sem zjutraj po kar nekoliko spolzki cesti prilezel do povsem razritega in hkrati poledenelega parkirišča. Nisem bil prvi, prav velike gneče pa tudi še ni bilo. 
Košutica in Veliki vrh
Stopil sem do snega pogledat, koliko škode je naredil deževen ponedeljek. S seboj sem za vsak slučaj imel tudi stare smuče. Pa je bilo vse belo, trdo, kakšnih kamnitih min ni bilo videti. V centimetru jutranjega snega je bila zarisana sled. Špičke nad menoj je obsijalo sonce. Čeprav sem bil v senci, se mi je zdelo, da me sončna svetloba greje. 
Šentanc
Zavil sem na servisno pot, sredi nje je bil obvoz okoli manjše plazovine, vsaj mestoma je snežna odeja nekoliko labilna. Tudi na vršnih delih Šentanca se je sneg plazil. Na Zelenici me je prehitel znanec s parkirišča. Čeprav nisem hodil ravno počasi v neenakopravni borbi let nisem imel nobene možnosti za zmago. 
Bela piramida
Še nekaj štrikanja po zadnjem pobočju, zavoj desno in že sem bil na vrhu. Nekaj minut na soncu, da so oči vse naokoli ujele lepe bele obline, priprave, prvi zavoji. Vsi so smučali po levi strani, zato sem na desno rezal sveže zavoje v nekaj centimetrov novega snega. Zgornji del je bil odličen, strmina pravi rodeo. 
Sončna sled
Od koče na Zelenici pa je šlo ob še vedno kar skromni snežni odeji navzdol lahko le po servisni poti. Pa nič zato, kratki zavoji v Koširjevem slogu, vse do koče Vrtača. In še naprej, kjer pa je moča prejšnjega dne zmrznila, zato je bilo vijuganje precej tresoče. A sem bil že zaradi lepega dne ob zadnjem zavoju, tik pri avtu, več kot zadovoljen.
Na vrhu

Ni komentarjev:

Objavite komentar