nedelja, 18. december 2022

Srečanje na Starem Ljubelju

Lars se je odločil, da bo na megleni decembrski dan na Starem Ljubelju srečanje geolovcev. Sam sem prijatelja navdušil, da pride malo prej. Potem ko je rešil vprašanje prevoza, se je kakšno minuto po deveti res narisal na parkirišču za stari mejni prehod. Nahrbtnik je pristal na sankah, skupaj sva stopila navzgor. 
Kapelica
Prvi postanek je bil pri kapelici, kjer je Lars moral preveriti, kako je s stopnjo njegovega zaklada. Drugi pri koči, kjer sem sam pustil sani, Lars pa je z lastnikom dogovoril vse potrebno glede dogodka. Spustila sva se na Avstrijsko stran, zgolj do prvega rahlega ovinka, tam zagazila v nov sneg. Pred nama očitno ni še nihče hodil proti Košutici. Vsaj s te strani ne. 
Koča na Starem Ljubelju
Ker sem bil sam nekoliko utrujen od smučanja, sem Larsa določil za gaženje. Ni mu preostalo drugega, kot da začne delati globoke stopinje v sveži sneg. Kar razjezil se je, če mu je kje noga izginila v globino, snega je bilo takoj nad koleni in čez. Skozi gozd sva prišla do grebena, mu sledila vse do podrtega mesta, kjer varen prehod omogočajo lestev in nekaj jeklenic. 
Gaženje
Tu sem prevzel vodstvo, se vzpel preko lestve, previdno sledil zasneženemu grebenčku, ki me je pripeljal do zavoja. Ustavil sem in počakal, da je Lars prišel za menoj, naredila sva še sliko, potem pa obrnila. Cilj je bil dosežen, prva najdba zemeljskega zaklada v najinem žepu, le še nazaj sva morala. 
Strmi prehod pod obratom
Obrnila sva in se začela spuščati. Na grebenu sva srečala dvojico, ki je upala, da sva naredila gaz vse do Košutice. Nazaj je šlo hitro, kot bi mignil sva bila spet na stari cesti, se vzpela do koče, sedla k pivu in joti ter čakala druge geolovce. Kapljali so eden za drugim, z vsakim sva rekla kakšno besedo, o tem in onem. 
Nazaj na cesti
Preselili smo se ven, kjer je bilo bolj sveže, več prostora, veselo. Nekaj smo spili, počakali, da je Lars izvedel srečelov, se prav med mejnima obeliskoma fotografirali, potem pa sem se že poslavljal in s sanmi odbrzel po klancu navzdol. Proga je bila nekoliko poledenela, sem in tja kakšen skok in že sem bil na parkirišču. Doživetij poln dan je bil. 
S prijatelji

Ni komentarjev:

Objavite komentar