nedelja, 16. april 2023

Zjutraj na Trianglu

Noč sem mirno preživel na Ljubelju. Kot že tolikokrat. Zato mi ni bilo treba pretirano zgoraj vstajati. Malo čez šesto, ko sta se pripeljala Uroš in Rok, pa sem bil že pripravljen. Prejšnji večer sem ponujal Triangel ali Kosmatico, drugje sem sklepal, da zaradi novozapadlega snega ne bo varno. Prijatelja sta se odločila za prvo možnost, po ostankih snega smo stopili navzgor. 
Na servisni poti
Noč ima svojo moč, pritisnil je mraz, sneg je bil pomrznjen. Zato se je hodilo dobro, včasih je celo malo spodrsnilo. Se pa vsaj cokla ni delala. Na razpotju je Uroš, ki je hodil prvi, sledil pristopni smučini proti servisni poti. Nisem imel nič proti, sneg je bil trd, brez prediranja se je lahko hodilo po površini, varno torej. 
Uroš in Rok
Sam sem občasno naredil kakšno fotografijo, zaostal nekaj metrov, potem pa lovil prijatelja. Uroš je res potegnil korak, šli smo kot brzovlak. Okoli Zelenice je bilo vse belo, v te konce se je vrnila prava zima. Še smreke so dobile svoj okras. Malo sem razlagal, kje je kakšna grapa, Roku ti konci niso tako zelo znani. 
Proti Trianglu
Na pobočju nad kočo je še bolj drselo, Rok je šel zato kar po celcu malo po svoje, sam sem sledil špuri, se opiral na palice. Dvojica se je za spust pripravljala pod vrhom, mi smo se vzpeli s smučmi do najvišje točke. Saj dokler se da … Sonce je vzhajalo nekje za oblaki, skušalo s svojimi žarki prodreti do nas. 
Sonce se prebuja
Meglice so se vlekle naokoli, preko grebenov padale v prepade. Pri sosedih se je jasnilo, pa tudi v smeri zgornjesavske doline se je med oblaki kazala modrina. Zapeljali smo z vrha, smuka je bila v zgornjem delu bolj rodeo, so motile smučine prejšnjih dni. Pa je vseeno šlo, nekje boljše, drugje malo bolj akrobatsko. 
Rok pod vrhom
Tako je bilo vse do sredine plazu, kjer smo našli nezvožen del pobočja, zavoji po pomrznjenem snegu so bili dobri, prečenje preko plazu tudi. Zato smo kar vztrajali, peljali do balvana, danes se je tudi preko običajno kopnega dela še dalo. Jutri se mogoče ne bo več. Lepo jutro je bilo, lepo ga je bilo preživeti skupaj. 
Rodeo

Ni komentarjev:

Objavite komentar