sreda, 23. februar 2022

Sonce nama je ušlo

Ko sem poklical Boruta, je ta še sedel ob morju in gledal valove. To se sicer ni slišalo preveč obetavno, vendar pa je hitro povedal, da se v kratkem vrača domov. Tako sva se malo po četrti uri že peljala, odločitev je bila … seveda Triangel, kaj pa drugega. Na Ljubelju in nad njim je bilo kljub dokaj pozni uri precej obiskovalcev, na platoju sva komaj dobila mesto. 
Zasledovalci
Stala sva še pri avtomobilu, ko mi je Borut pomignil. Eden od ekstremne ZF serije se je ravno pognal po smučišču navzgor. Ko sem prišel do snega, ga seveda ni bilo več nikjer. Zapel sem smuči, potegnil naprej in Borutu zaklical, da me bo tako ali tako kmalu ujel. Tempo sem imel soliden, verjetno sem lovil dnevno svetlobo. 
Nad plazom
Na vrhu prve strmine sem prehitel nekoga s split bordom, pred zavojem na servisno pot še tri druge turaše. Ustavljal sem se zgolj za fotografijo ali dve. Na mestu, kjer pot pride na vrh plazu sem za seboj videl zgolj še Boruta, vsi ostali so ostali daleč zadaj. Šel sem mimo koče, dodatno motivacijo za hitenje mi je dalo sonce, ki je še sijalo na pobočje pod Trianglom. 
Zadnji sončni prameni
Pa ni nič pomagalo, sonce je zašlo, komaj sem se dobro začel vzpenjati. Videl sem zgolj svetlobo na zahodu, ki je počasi zamirala. Sneg je bil še vedno dokaj južen, zato se je hodilo v redu, psi so dobro držali na strmini. Hitro sem bil preko strmega dela, nadaljeval proti vrhu, do najvišje točke prišel nekaj trenutkov pred Borutom. 
Sonce je šlo spat
Sem rekel, da me boš ujel, sem se smejal. Seveda, če ne prej, ko boš na vrhu, mi je odvrnil. Čas je bil odličen, do vrha sva hodila manj kot 57 minut, kar je moj najboljši čas v tej zimi. Pripravila sva se za spust, pred njim pogledala naokoli, potem pa komaj še odpeljala z vrha. 
Na zdravje!
Zgornji del je bil kucljast, vendar se je dalo še kar v redu peljati. Pod Zelenico pa je bila smuka zelo dobra, hitro sva uvijala do koče Vrtača, pod njo šibala naprej proti parkirišču. Ta del je bil morebiti še najslabši, saj se sneg čez dan ojuži, ponoči pa zmrzne. Z zadnjimi sledovi dnevne svetlobe sva pripeljala do roba snega.
Smuka

Ni komentarjev:

Objavite komentar