torek, 17. januar 2023

Sneg je, glej zunaj sneg je ...

Sneg je, res sneg je … no, kar ga že je. Nekje preveč, drugje celo premalo. Tomaž je bil dan prej na Trianglu, zato je s toliko lažjim srcem prikimal, ko sem predlagal Španov vrh. Odpeljala sva se proti Jesenicam, Planini pod Golico. Možakar, ki je med mojim razkazovanjem (vsega) premoženja ravno stopal proti avtu, je pokimal, da je malo težak sneg. Tudi prav, saj drugače bi ga še kaj odneslo. 
Na robu smučišča
Lepa špura je šla še nedavno proti vrhu, malo pred nama jo je večinoma povozil teptalec, ki dela podlago za začetek delovanja smučišča. Na kakšnem mestu je priril do tal, kar je kazalo na rahel sneg, ki je padel na kopna pobočja. Ravno ko sva naredila prve korake, so mimo naju zarohnele snežne sani. 
Bogato obloženo
Vsak ima svoje veselje, moteče je zgolj, če veselje enega moti mir, tišino drugega. Na srečo je hrup izginil nekam po smučišču navzgor, sledi sva višje še videla, kam je hrupna pošast izginila, pa nisva imela pojma. Nadaljevala sva mimo zagrajenega dela, srednje postaje žičnice. Na zadnji strmini sva šla seveda naravnost, Tomaž je kot običajno malo pod vrhom pospešil, do uravnave na vrhu smučišča. 
Po poteptanem delu 
Ko sem prišel do njega, je stopil naprej, še tistih nekaj korakov po celcu do najvišje točke. Se ob tem skliceval na mene, moje želje, hotenja. Sam pa sem se zgolj muzal, mu sledil tista dva, tri višinske metre. Spustila sva se nazaj do uravnave, se pripravila za smuko. Na robu večera je svetloba ugašala, namestila sva lučke, odvijugala navzdol. 
Španov vrh
Snega je bilo precej, bil je težak, sem moral kar včasih malo postati, počiti trenutek, dva, preden sem nadaljeval z ritjem skozi belino naprej. Nad ograjenim delom je Tomaž zavil levo, smučal ob ogradi, sam sem najprej mislil slediti poteptanemu delu desno, potem pa se le spustil naravnost po celem snegu in šele nad ogrado zavijal k obvozu. Pod smučmi je zaškrtalo, zapeljal sem v betonski jašek. 
Na najvišji točki
Brez podlage je šlo do tal in ko sem se kobacal nazaj na pot, sta vzpenjajoči komentirali, da je ena od njiju dan poprej zapeljala tja noter in kako je nevarno. Tell me about it. Tudi na poteptanem delu so iz snega štrlele kamnite mine, zato sem se kar hitro usmeril v celi sneg, zavijal navzdol do roba smučišča, kjer me je že čakal Tomaž.
Tomaž med smuko

Ni komentarjev:

Objavite komentar