ponedeljek, 10. maj 2021

Sveti Primož in Peter

Dan je bilo treba izkoristiti. V polnosti. Sem si rekel ob pol šestih zjutraj, ko sem še malo krmežljav stopil v prijetno sveže jutro. In se napotil čez cesto, izginil navzgor, v smeri dveh cerkva na razglednem travniku. Tudi sonce se je še pretegovalo za obzorjem, prav krepko zehalo, oblaki na modrem nebu so se obarvali. 
Jutro na poti
Posamezna srečanja, očitno nisem edini, ki ne more spati. Snega je tudi v gorah vedno manj, vrhovi okoli Krvavca kažejo bolj ali manj kopno podobo. Je le pomlad tukaj, z dolgimi koraki stopamo proti poletnim temperaturam. Veje jabolk so ovešene z belimi cvetovi, okras zelenja. Iskanje skritega, preostankov otroškega v sebi. Včasih bolj uspešno, drugič malo manj. 
Cilj na razglednem pomolu
Korito, vode mu v tem času ne manjka. V listju vse naokoli je šumelo, mišk je letos res neverjetno veliko. Te kar malo zmrazi. Se ve zakaj. Tisti, ki sem jih prehiteval, so me na ovinku, kjer sem občudoval podrast drevja in spodjedeno plast zemlje, prehiteli. Nič zato, saj to vendarle ni tekmovanje. 
Zima se poslavlja
Pri sv. Primožu sem postal, stopil na rob, zrl daleč. Toliko, da je srce lahko zaobjelo vse, kar je videlo oko. Potem pa šel še malo naprej, do bližnjega sv. Petra. Bolj preprost, zato še toliko lepši. Predvsem pa se od njega res lepo vidi svetniški brat. Vsi, ki so prišli pred menoj, so bodisi že odšli proti planinam ali pa se spuščali v smeri izhodišča. 
Sv. Peter
Tako sem nekaj trenutkov užival sam, nikogar ni bilo, še pri priljubljeni točki pohodnikov je stal zgolj avtomat. Ker se z njegovo umetno inteligenco, če jo seveda sploh kaj ima, nisem mogel pogovarjati, sem zgolj zamahnil z roko in odšel navzdol. Tja proti Stahovici, kjer me je čakal dom. 
Sveti Primož
In naprej Kamniku, saj je pohajanjem po starem mestu vedno zanimivo. Od gradu Zaprice proti železniški postaji, Žalam, Malem gradu, Glavnemu trgu. In potem ob Kamniški Bistrici, razigrani vodi, ki priteče izpod planin. Da je le dan takšen, kot mora biti. Lep in razigran. In ta je vsekakor že pokazal, da ni prav nič drugačen.
Kamnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar