petek, 14. maj 2021

Nočni Zvoh

Zima se počasi zaključuje. Tudi na Krvavcu so ustavili naprave. To je bilo treba izkoristiti, Borut se je strinjal. Vendarle pa sta bila (vsaj) dva razloga, zakaj sva se do zgornje postaje gondolske žičnice pripeljala (šele) ob pol devetih. Nekaj svetlobe je še bilo, vendar pa je hitro ugašala. Videla sva, da je sneg pod Tiho dolino na enem mestu pomlad že preščipnila. 
Pred zgornjo postajo gondole
Nič zato, saj ga je sicer še zadosti, sva se tolažila, ko sva stopila na smuči in se začela vzpenjati. V dolini, daleč pod nama, so se že prižigale lučke. Sneg je bil južen, vendar se je videlo, da povsem solidno smučljiv. Super. Zašibala sva mimo plaže, se vzpenjala po srednji progi in v zadnjih zdihljajih svetlobe opazila, da je vrh Zvoha zavzela megla. 
Flike
Po pobočju sva šla kar naravnost, res se nama ni dalo vijugati sem in tja. Na vrhu žičnice sem bolj kot ne zaslutil zgornje stebre, nisem vedel ali jih ne vidim ker je megla, tema ali ker sem očala že zdavnaj dal v torbico. Na vrhu je od križa, že prej nalomljenega, sedaj ostal zgolj kol, dva dela sta ležala na tleh. Kar ne zmore narava, naredi človek.
Pod Tiho dolino
Pa ne, da bi podpiral križe v gorah. Prav nasprotno. Meni se zdijo v daleč največ primerih čisto odveč razkazovanje nekega nazorskega prepričanja, ki na vrhove ne sodi. Pa vendarle. Če že so, ni prav, da se jih kar tako, pobalinsko polomi. Sam sem komaj uspel narediti zgolj na pol užitno fotografijo, Borut se je trudil zajeti oba s samosprožilcem. 
Osamelec
Zavoji navzdol, smuka je bila solidna, le videlo se ni skorajda nič. Kar dve sposojeni bateriji mi nista dali zadosti svetlobe za zanesljivo smučarijo. Tako sem na vrhu srednje proge nad Tiho dolino najprej za las zgrešil kopnino, potem pa misleč, da je nižje pobočje zasneženo, kar naenkrat ugotovil, da peljem po kopnem. 
Megleno, streseno, brez očal?
V Tihi dolini sem Boruta prepričal, da greva skozi tunel, kar je bila že druga napaka. Žičničarji so namreč sredi njega pustili teptalca in komaj sva se zbasala mimo. Povrh pa je bil še prehod na smučišče kopen. Na srečo so zavoji do zgornje postaje gondole, omogočali solidno smučarijo. Vsekakor bo treba priti za dne ali pa vsaj z boljšo razsvetljavo. Dokler seveda snega dokončno ne zmanjka.
Na nočnem vrhu

Ni komentarjev:

Objavite komentar