petek, 14. junij 2024

Okoli jezera in še kaj ...

Dan je bil. Napoved tudi. Kar lepa. In sem se moral nekam dati. Nekaj vprašanj prijateljem dan prej je ostalo brez pričakovanega odgovora, tudi pogled na zemljevid mi je povedal komaj kaj. Na koncu sem se odločil za Bled, sprehod okoli jezera, nekaj takšnega. Izhodišče je bilo parkirišče Betin, po novi poti proti centru kraja, zavoj na obvoznico, tisto, ki jo Bled že ima. 
Prvi pogled na jezero in otok
Pri kozolcu so me mladeniči začudeno gledali, ko sem se vpisoval, zgolj vprašal sem, če bi se še oni. Odkimali so, sam pa sem odšel naprej. Do obale jezera, tam pri Vili Prešeren, naprej v smeri Male Zake, kjer je bilo vse zaprto zaradi regate. Naokoli sem šel mimo številnih čolnov, veslačev, obeh spolov. 
Pogled z Ojstrice
Šibal do Zake in se prav tam, na samem mestu, odločil, da skočim še do Ojstrice. Zagrizel sem v breg, začuden, koliko sprehajalcev se povzpne do te razgledne skale. Sam se množični meditaciji nisem pridružil, fotografija, dve, kratek spust, potem pa vzpon skozi pravi blatni dol. proti Veliki Osojnici. Na razgledišču tudi nisem bil sam. 
Pogled z Velike Osojnice
Še ena fotografija in že sem šel naokoli, izogibajoč se shojenim drsečim delom proti blatnemu dolu. Od tam pa na Malo Osojnico, kjer je bila spet prava gneča. Komaj sem dobil prosto mesto na robu skalnega useka, ob ograji, za še tretji pogled na jezero in otok z višine. Navzdol sem šel po strmi poti, malo pod neskončnimi stopnicami je bilo videti objokano dekle. Pa jo je že njen fant tolažil, zato nisem nič spraševal. 
Pogled z Male Osojnice
Odvijugal sem naprej do obale jezera, šel ob njej pod Vilo Bled do Mlina in naprej mimo Toplic. Zavil sem nazaj proti parkirišču, pa tam pri bencinski črpalki odvil v smer proti sotočju Sav. Hodil sem skozi Koritno, tam lovil prave odcepe na križiščih poti, na koncu ob mostu pri Šobcu pristal na stezi, ki me je pripeljala prav. Ker sem porabil za pohod že kar preveč časa, sem v stiku dveh rek užival le trenutek, potem pa stopal nazaj proti avtomobilu.
Pogled s poti proti Mlinu

Ni komentarjev:

Objavite komentar