torek, 2. januar 2024

Zajtrk na Kosmatici

Noč je bila takšna, kot je bila. Spal sem bolj malo, zadnje ure noči sem preživel ob igranju Sudokuja. Ko sem prijatelju povedal za razloge, ga je kar zvijalo od smeha. Ja, taklemamo. Ravno se je napovedoval dan, ko sem stopil preko travnika pri Podnarju. Na zahodu pa je še vedno svetila luna, dajala vedno bolj uborno svečavo. 
Luna
Snega je na tej strani Karavank zadosti, še nekaj novega iz novoletne noči je bila zgolj pika na i. Na kmetiji so še spali. Bil sem sam, mir in tišina okoli mene. Računal sem, da zaradi delovnega dne pri sosedih tudi sicer gneče ne bo. Smreke okoli Pravljičnega travnika so bile bogato obložene, kot bi se nekomu vsul sladkorni posip. Staubzucker. 
Staubzucker
Na zavoju, kjer se začne vzpon po cesti, so šle posamezne sledi tudi naravnost. Malo me je mikalo. Le malo. Potem sem prisluhnil glavi in nadaljeval desno. Kasneje, višje, sem videl, da je bila odločitev prava. Pri potoku, kjer je bilo tako kot običajno treba sneti smuči, se je obzorje obarvalo. Jutranja zarja, rdečkasti oblaki nad redkimi meglicami. 
Barve zimskega jutra
Pobočja pod Žlebom so bila videti še premalo zalita, da bi lahko računal na mirno smuko. Bližnjice so bile dobro narejene, presekal sem večino ovinkov v zgornjem delu, se preko spodnjega dela planine vzpel v bližino koče. Danes je bila videti kot izumrla. Hodil sem naprej, po dobro utrjeni pristopni smučini. 
Sonce je obtičalo
Le na enem delu je bila naluknjana, res mi ni bilo jasno, kaj je luknjač tu hotel in kam je ril. Na srečo je pod prvim manjšim kucljem obupal. Sonce je za Palcem obtičalo v oblakih. Kaj se more. Sam sem hodil do vrha, si tam pripravil pravcati zajtrk s potico in žlahtno domačo kapljico. Potem pa zapeljal navzdol, uspel najti še nekaj deviških delov pobočja, se tam podpisal. 
Zajtrk
Od planine sem seveda peljal po cesti, za kakšne bližnjice navzdol je bilo snega vseeno nekam malo. Odlično se je zavijalo, po nekaj ovinkih sem srečal prvo naslednico, kasneje je bilo srečanj še več. Vsi sosedje očitno niso po službah. Pripeljal sem do avtodoma, pospravil opremo, previdno zapeljal s parkirišča in odpeljal proti domačim krajem.
Moj podpis

Ni komentarjev:

Objavite komentar