nedelja, 7. januar 2024

Letos prvič na Rašici

Po deževni soboti tudi nedeljsko jutro ni bilo prav obetavno. Potem pa se je vreme le začelo malo popravljati. Bilo je oblačno, vendarle pa vsaj deževalo ni več. Malo sem se skupaj s Tomažem na drugi strani virtualne linije obotavljal glede smuke, pa se prav zares ni nikomur dalo preverjati razmer na Ljubelju. 
Vas Rašica
A moral sem ven, da se prediham. Ura je tekla, popoldne v začetku novega leta ni prav dolgo, treba se je bilo odločiti. Saj bodo za smuko še priložnosti, ko zapade več snega, sem se potolažil, odpeljal proti Gameljnam. Ker sem imel časovno omejitev, saj je bilo treba še pomagati pri kuhi kosila, sem misel na odhod iznad Kitajca hitro opustil. 
Znamenje in kolovoz
Peljal sem naprej proti vasi Rašica in na njenem spodnjem robu parkiral. Stopil sem skozi vas, nadaljeval po zgornji poti v smeri Črnuč. Pa le do partizanskega spomenika, seveda s posameznimi postanki za iskanje, najdbo, vpis. Pri spomeniku sem obrnil, malo zaokrožil do odcepa poti proti Dobeno. 
Spomenik
Vzpon je bil precej bolj blaten, kot bi si želel, brez palic sem na spolzki podlagi kar malo lovil ravnotežje. Na razcepu stez sem zavil po najmanj blatni, kar je bila seveda napaka. Steza se je končala med podrtim drevjem, malo sem ji še sledil, potem pa zagrizel v pobočje kar naravnost navzgor. Vedel sem, da bom prišel na kolovoz, ki iz Dobena pelje do koče na Rašici in seveda sem imel prav. 
Steza
Pred kočo je dvojica glasno razpravljala, gneče, kakršna je bila ob mojem zadnjem obisku, ni bilo. Stopil sem na stolp, na vrhu katerega je na klopi zamišljeno v daljavo zrlo mlado dekle. Prijazno je pozdravila, potem pa odšla navzdol, stolp in meglene razglede z njega za nekaj časa prepustila samo meni. 
Na Rašici
Pa nisem bil prav dolgo na prepišnem mestu, toplo ni bilo prav nič več. Spustil sem se na trdna tla, po bližnjici previdno prečil do ceste in po njej nadaljeval v vas. Glede na blato vse naokoli, je bilo to najbolje. Zgolj mimo hiš sem še moral, do spodnjega roba vasi, kjer me je čakal avto. Že sem hitel domov na kosilo.
Na razglednem stolpu

Ni komentarjev:

Objavite komentar