sobota, 7. februar 2015

Znova

Potem ko so vremenski vrači znova premočno potegnili iz svoje pipe modrosti in se je tresla gora, rodilo pa komaj kaj snega, je bila odločitev enotna. Ta vikend stopimo na smuči. Tudi sam sem ploskal odločitvi in zjutraj, kot že tolikokrat, nadel smuči v Sovčah, tik ob parkirišču, pod oblačnim nebom. Se mi je kar zamalo zdelo, saj so obeti govorili o soncu. 
Huda zima bo
Pa sem se kmalu potolažil, zadihano pomahal najprej žičničarju na motornem konjičku, nato še tistemu v hrumečem velikanu, potem pa mimo zaledenele brane zagrizel v breg. Samota mi je odgovarjala, sneg je ležal na smrekah, ko bo sonce, se bo zaiskril, to sem vedel. Bela odeja, toda brez podlage, ob zavojih bi šlo do tal.
Ledeni zobje
Prečkal sem poti, včasih se mi je zazdelo, da slišim ptico, sledi so kazale, da so tu že hodili. Videl nisem nikogar. Končno je bilo pred menoj smučišče, sledil sem, šel po zasneženi poti na drugi strani, vedel, kje sem, vedel, da bo položno pobočje prineslo dodatne korake, toda nič zato. Ko pa je bilo tako lepo hoditi po globoki gazi. 
Dobrač
Tam na drugi strani se je skozi goste veje pokazalo sonce, samo za trenutek, nato je ostal zgolj obet lepega dne. Sled je lepo pripeljala do meglenega vrha, bele zastave so visele povsod, kjer je veter preteklih dni pustil svoj poljub. Nad menoj se je videlo nebo, vrh Dobrača, dober obet. 
Pot
Nazdravil sem samemu sebi, pozdravil domače, se spustil navzdol po znanem travniku. Najlepši zavoji, tu je po navadi tako, seveda sem se pustil okopati v pršiču. Toda sedaj sem bil prepričan. Občasno škrtanje, navzdol ne bo šlo po moje. Zato sem ujel zasneženo pot, sankači se bodo morebiti spuščali po njej. 
Meglice nad vrhom
Dva sem prehitel, potem pa pozdravljal zgolj tiste, ki so se v potu svojega obraza šele vzpenjali. Glasen Servus in nasmehi mladih dam, ki so hodile poleg, zgolj bežen trenutek, nato sem bil že nižje, zavijal, užival. Vse do izteka nad Sovčami, od koder je bilo treba priti samo še tja, kjer sem začel, saj drugače ne gre. Spet in spet. 
Zavoji

(Sovče – Tromeja)

Ni komentarjev:

Objavite komentar