sreda, 22. maj 2024

Katarina

Povsem slučajno srečanje pred tedni, ko sem jo mahal na Rožnik, je dalo idejo. In seveda jo je bilo le še treba uresničiti. Torej najti čas, počakati, da bo vreme kolikor toliko solidno in predvsem postrgati voljo, se spraviti s kavča. Z Gašperjem sva se okvirno zmenila, dan in ura sta bila zapisana v koledar. 
Oblaki so se razkadili
Vendar je pogled v nebo, radarsko sliko, kako se gibljejo padavine, odpihnil vso voljo. Kazalo je na dež, mogoče bo celo kakšna nevihta. Uro kasneje pa se je kar naenkrat zjasnilo, naredilo se je lepo popoldne, modro nebo je sem in tja zgolj za okras zabelil kakšen oblak. Telefonski klic, pomislek glede mokre poti je odpadel, sklep je bil hitro sprejet. Greva. 
Na Toškem čelu
Pripravil sem od zime precej zaprašenega črnobelega retro lepotca, na križišču s Parmovo počakal na Gašperja s precej novejšim kolesom. A sem mu lepo sledil proti Kosezam, Podutiku. Tudi v breg, kjer sva lepo, mirno mlinčkala navzgor. Dekle, ki je pospešilo in naju prehitelo, kot da to ne bi bilo nič, sva še pred vrhom pustila za seboj. 
Pogled s poti
S Toškega čela sva peljala po poti, ki sem jo še kako dobro poznal s svojega nedeljskega pohoda. Gor in po mokrem, ponekod razdrapanem makadamu nekoliko bolj previdno dol. Ker hitro sva bila v Topolu, Gašper je nakazal, da običajno zaključi malo nad vasjo, tokrat sva odpeljala naprej, do cerkve, ki je posvečena sveti Katarini. 
Pred Topolom
Kratek postanek, le toliko, da sva dobro vdihnila, potem pa sva že peljala nazaj proti Toškemu čelu. Po klancih sem spuščal bolj pogumno, se mi je kar dobro zdelo, ko sem Gašperju celo malo ušel naprej. Ha, torej le še nisem za staro šaro. Še zadnji vzpon, mimo hiš, potem pa kar dolgi spust proti Podutiku. 
Katarina
Seveda z mojimi retro zavorami ne prehitro, pa tudi malo cvileče. Preskočila sva avtocesto, peljala naprej skozi Koseze, do križišča, kjer sva začela svojo vožnjo, še malo naprej. Gašperju se je mudilo, tako bo čas za pivo kdaj drugič. Saj morava najti termin v koledarju, da bova spet poganjala pedala skupaj.
Počitek

Ni komentarjev:

Objavite komentar