ponedeljek, 25. maj 2020

Na kolesu

Je bil že čas, da se počasi spravim malo na kolo. Pridobitev, ki sem si jo omislil lani je zadosti dolgo in mirno čakala v garaži. Ker pa časa ni bilo ravno veliko, sem se odločil zgolj za krog, ki mi je res blizu. Zapeljal sem se proti Hotemažam, kjer me je na zavoju premamil mir na cesti proti Tupaličam, pa tudi dejstvo, da prečkanje ceste pri Zaplati zaradi novega krožišča ne bo več problem. 
Na kolesu
Le še nekaj zavrtljajev in že sem bil na začetku klanca. Med vzponom proti Možjanci sem razmišljal o različni obremenitvi mišic med hojo in kolesarjenjem. Iskal s tem zgolj izgovor, da mi ne bi bilo treba priznati, da je sopihanje posledica neizbežnega dejstva. S seboj poleg pivskega trebuščka že nekaj časa vozim še abrahama. Kar je res, je res. 
Razgled
Zapeljal sem skozi vas, nadaljeval po makadamu proti Štefanji vasi. Tistih nekaj lukenj sem obvozil, od roba druge občine pa je tako ali tako asfalt. Seveda nisem zdržal, da ne bi zavil še proti Štefanji gori. Ker sem vedel, da pri Mežnarju straži domači cucek, sem jo mahnil kar po gozdni cesti. 
Možjanca
A je ta kmalu postala bolj podobna odlagališču gradbenega materiala kot kolesarjenju primerni podlagi. Nekaj hudih besed sem obdržal za sebe, strmi del pred travnikom kolo potiskal, saj drugače ni šlo, nato pa odpeljal še tistih nekaj deset metrov do vrha. Pri cerkvici sem si nekoliko oddahnil, pogledal naokoli, nato pa spustil navzdol. 
Sonce se prebija skozi oblake
Seveda proti Mežnarju, kdo bi skakal po ostankih nekdanje gradnje in tvegal vrtoglavi padec? Krave so se mi kar malo nerade umaknile, ko sem se prebil mimo električnega pastirja in lesene letve na poti, pa me je opazil tudi domači pes. Na srečo sem švignil čez dvorišče kot raketa. 
Štefanja gora
Tako kaj drugega kot pogleda na njegov besni gobec in srditega lajanja nisem bil deležen. Oddrvel sem proti Štefanji vasi, skoznjo ob prijaznem pozdravu domačina nadaljeval do klanca, ki me je mimo žičnice na Krvavec pripeljal znova v ravnino. Zavil sem skozi vasi, se pri Češnjevku razveselil bežnega srečanja, nato pa poganjal naprej proti domu.
Proti domu

Ni komentarjev:

Objavite komentar