torek, 19. maj 2020

Lovrenc

Le kam, le kako? Sem razmišljal pod kislim nebom. Saj padalo ni, oblaki pa so dajali vedeti, da v vsakem trenutku lahko začne. Toda pogumne spremlja sreča, sem si rekel, ko sem štiri kolesa in nekaj nadgradnje pustil v Gamsovem raju. In se odpravil navzgor. Hoja skozi gozd je bila prijetna, prav presenečen sem bil, ko sem stopil na cesto tik pred mojim (prvim) ciljem. 
Storžič
Odprl se mi je lep pogled na bližnji Storžič, celotno dolino je varoval s strmimi pobočji. Vzpel sem se do vrha Gradišča, tam za kočo, med velikimi skalami. Nato pa po prečni poti, ki sem jo že poznal, nadaljeval proti Lovrencu. Svetemu ali ne, saj niti ni važno. Toda ob stiku poti se mi je utrnil nek daljni spomin na potoček, vrteča se kolesa. 
Gradišče
Zato sem zavil na drugo stran, po blatni poti navzdol. In res prišel do kraja, ki sem ga imel v mislih. Mlinčki so se vrteli, mimo njih sem se vzpel še do stene, preko katere je mezel nekaj metrov globoko slapič. Zanimivi konec, usta so se mi kar sama od sebe raztegnila v nasmeh. 
Mlinčki
In te je vztrajal, ko sem se skozi gozd po prečni poti vzpenjal proti vrhu Lovrenca. Na robu travnika sem zagledal znano cerkvico, zavil desno navzgor, proti najvišji točki. Vedno sem se spraševal, kaj pomenijo nekakšni grobovi na vrhu. Tudi tokrat nisem dobil odgovora.
Slapič
Spustil sem se mimo ovce, ki me je debelo gledala, nazaj proti travniku, ob cerkvi postal in užival nekaj trenutkov v razgledu. Stopil navzdol, proti ostankom žalostnega spomina iz druge svetovne norije, cesto preskočil proti Laškem. Še mimo enega spomenika prav istim časom sem moral, malo naprej pa med spustom srečal edino živo dvonožno bitje na celi poti. 
Sveti Lovrenc
Kratek pozdrav, vsak je odšel v svojo smer. Tik pred cesto sem v roke prijel telefon, palic za oporo ni bilo več in prav nerodno sem se zvrnil po tleh. Sam sem si kriv, mi je jezna misel šinila skozi glavo. Boleča dlan mi je zavzela misli, po telefon, ki je ostal na tleh, sem se moral zatorej vrniti. Še pozdrav kukavičnici, tam ob poti, nato pa sem že peljal proti domu.
Razgled

Ni komentarjev:

Objavite komentar