sreda, 14. september 2022

Spet na Babi

Ja, res. Kdor nima v glavi … sem rekel že včeraj. In danes, ko so nad Gorenjsko viseli težki oblaki in je bilo le vprašanje časa, kdaj bo začelo deževati, sem slabo vreme sklenil prehiteti. Znova sem parkiral na začetku soteske, vzel palice, škatlica z vpisnim listom je bila v nahrbtniku. Stopil sem ob Čemšeniškem potoku navzgor. 
Skoraj suha struga
Saj dež me niti ni tako skrbel. Bolj, da bi začelo kaj grmeti. Neviht res ne maram, že od nekdaj. Hitro sem se vzpenjal, ubral kot običajno bližnjici, povežeta ovinka ceste, ki vodi do Čemšenika. Koča je le malo naprej, kot sem prebral spodaj, je med tednom zaprta. Hodil sem dobro, pogled na uro, s časom sem bil zadovoljen. 
Je to sploh razgledišče?
Stopil sem za kočo, se prečno začel vzpenjati proti gozdni cesti. Mravljišče, vsaj nekaj živega na današnji samotni poti. Nekaj metrov stranpoti do kamnitega kuclja, vendar razgleda, ki sem si ga obetal, tam ni bilo. Med drevjem sem vseeno ujel nekaj znanih obrisov, potem pa nadaljeval naprej, od konca ceste prečno v gozd, do razgledne rebri. 
Danes se ne vidi nič ...
Vendar je bilo danes vse drugače kot dan poprej. Grintovcev se ni videlo, tudi nad Ljubljansko kotlino je ležala debela oblačna odeja. Zavoj na levo, še nekaj malega vzpona in stal sem na travniku pri koči. Od tu je do vrha zgolj še nekaj korakov, tri četrt ure sem hodil, pol manj, kot obetajo. 
Jest
Že včeraj sem ogledal špranjo med dvema skalama, za škatlico z vpisnim listom je bila ravno pravšnja. Še nekaj kamnov za povrh in naloga je bila opravljena. Na vrhu se nisem zadržal prav dolgo, saj se tako ali tako ni videlo prav veliko. Zagrabil sem palice, ki sem jih pustil ob požganem štoru, stopil mimo koče navzdol. 
Pot proti Potoški gori
Spuščal sem se hitro, pa vendarle z zadostno pazljivostjo. Švignil sem mimo Čemšenika, šel ob potoku, našel stezo, ki ovinka preseka bolj prijazno kot poznana bližnjica. Še skozi sotesko in že sem bil na parkirišču. Hitel sem nazaj ob Kokri, čakalo me je prav zares prijetno srečanje z dekleti.
Ob potoku

Ni komentarjev:

Objavite komentar