sobota, 31. julij 2021

Pokojišče

Pred tedni sem ob spustu z Rakitne v Pokojišču moral zaradi dogovorjene ure zaviti naravnost v Borovnico, šibati do Bistre. Tokrat sem sklenil pot nadaljevati. Bil sem sam, še vedno so se mi po glavi pletle takšne in drugačne misli, treba jih je bilo pregnati, dopustiti, da se vame spet povrne mir. 
Med vzponom
Do Borovnice sem bil hitro, klanec do cerkvice na razglednem travniku pa seveda poznam. In vem, da je hud, na to opozarja že tabla na začetku. 18 odstotkov. Povrh je tudi nekoliko žleht. Ko že misliš, da ga je konec, si šele na polovici. Pa mi ga je uspelo s kakšnimi tremi lupi zvoziti, skozi vas sem se zapeljal do cerkvice, prislonil kolo na zid in si oddahnil. 
Pokojišče
Pokimal domačinu, iskal odcepe za Zavrh. Tam me je ustavil napis o privatnem prehodu, napotki, ki sem jih dobil, pa so bili, namerno ali ne, napačni. Tako sem se z makadamske ceste proti Vrhniki do želene točke zagnal po svoje, sledil vlaki, ko jo je bilo konec pa nadaljeval po travniku. Nekdo je hodil pred menoj. Srna? Medved? Geolovec? 
Starosta
Na robu sem srečal stezo, ki sem jo želel ujeti že v Zavrhu, se po njej spustil navzdol. Ne prehitro, še vedno pod vtisom prevračanja pred dobrim tednom in bolečega kolena sem raje vklopil program za previdnost. Stezica je nekaj nižje postala vlaka, še nižje makadamska pot. Postanek pri mrtvi lisici, no tistemu, kar je od nje ostalo. 
Stezica
Nadaljevanje navzdol do Verda, kjer sem se ustavil v novo urejenem parku. Ropotanje sem najprej pripisal prehodom tovornjakov preko diletacije na avtocesti. Potem pa ob pogledu na ekran telefona ugotovil, da je na Kredarici huda ura, pa tudi sicer se je nevihtna gmota pomikala le malo bolj severno. Na srečo je konce, po katerih sem kolesaril, zgrešila. 
Sveta Trojica
Odpeljal sem se do Vrhnike, vzpel po Klancu do svete Trojice, spustil spet navzdol, nato pa obsedel na mostičku ob izviru Malega Močilnika, bingljal z nogami, užival lep čas v tem kotičku narave. Tudi obiskovalci, ki so prihajali in odhajali so začutili spokojnost, nobenega nemira ni bilo. Le še skok je bil do Bistre, kjer sem zaključil današnji kolesarski krog.  
Mali Močilnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar