petek, 30. julij 2021

Koschlak

Ko sem dobil obvestilo o novem zakladu pri Železni Kaplji, sem se zgolj začudil. Pa saj Türkenkopf je vendarle že znana stvar in tam je zaklad že dolgo. Pa me je prijatelj hitro popravil. Nova smer, ferata ali Klettersteig kot pravijo severni sosedje. Krajša in lažja. Težavnost je C, v zgornjem delu varianta C/D. 
Začetek nove ferate
Seveda so se mi takoj pocedile sline, obvestil sem Boruta in zgolj čakala sva, da ne bo več korona ukrepov. Ko sem bil v petek nepričakovano prost, rabil pa sem nekaj, kar bi mi razkadilo celoten oblak temnih misli, sem opravil klic in malo čez četrto uro sta me Borut in Jelka pobrala. Na mejnem prehodu ni bilo nikogar, zgolj nadaljevali smo z vožnjo navzdol, do znanega parkirišča. 
Parkirišče
Jelko je skrbelo, da ne bi bil zanjo vzpon prezahteven, zato je kot poskusna zajčka določila naju, sama pa odšla k ostankom gradu naokoli. Do vstopa je zgolj nekaj korakov, že sva se pripela na jeklenico in začela z vzponom. Nič pretežkega ni bilo, kvečjemu ravno prav, da se malo premigaš, pogledaš naokoli, narediš fotografijo ali dve. Prijatelja, ki se vzpenja. 
Med vzponom
Pri lesenem tramu sem takoj zagledal skrivališče zaklada, malo naprej naju je čakal viseči mostiček. Borut ga je najprej prečkal po zunanji strani, nato poskusil še, kako bi šlo po notranji. Ni mu preveč dobro uspelo. Po dobrih dvajset minutah sva bila pri votlini, kjer je razpotje. Ob njem naju je pričakala Jelka. 
Mostiček
Z gradu je pot povsem lahka, je namignila. A da sama ni od muh se je videlo zelo kmalu. Ko sva z Borutom ubodla varianto, naju je pričakala na njenem koncu. Sem moral takoj priznati, da ji zagotovo tudi ferata ne bi delala nobenih težav. Zgolj pol ure po štartu s parkirišča smo bili vsi skupaj na gradu, kjer se ob pravi pravcati kafetieri na grajskem obzidju pot zaključi. Jelki sva komaj dopovedala, da se kam višje niti ne da. 
V vertikali
A ko sva nekoliko kasneje na parkirišču z informacijske table razbrala, da obstaja še kratka speedy ferata, se je takoj opremila in zakadila vanjo. Težavnost A/B ji ni predstavljala prav nobene težave, midva z Borutom pa sva ob tem na trdnih tleh modrovala, da tudi šest kratkih športno-plezalnih smeri pod njo ni videti pretežkih. Ja, še bo treba priti, smo si bili ob vožnji nazaj po ovinkih proti Jezerskemu vrhu enotni.  
Železna Kaplja z gradu

Ni komentarjev:

Objavite komentar