četrtek, 5. november 2020

Hrastovc

Vedno bolj spoznavam, še posebej v teh negotovih časih stalnih zapor in omejitev, smiselnih ali ne, da so trenutki pomembni. Mogoče drobne malenkosti pretehtajo velike pustolovščine, skorajda mimobežni sprehodi zadoščajo za to, da si lahko zvečer prišepneš, da je bil dan povsem v redu. Jesensko lep. 
Žile
In če k vsemu skupaj pridodaš še ščepec začimbe, domače tradicije, ki je zrasla na tihotapstvu, krivolovu in ostalih največkrat nedovoljenih praksah slovenskih fantov in mož, je prehod občinske meje, tako, na poti, skorajda razumljiv. Ne da bi komu škodil. Zgolj zato, da vidiš samotni gozd, kjer še nisi hodil, pogledaš, če je pot ravno tako polna odpadlega listja. 
Goba pod Hrastovcem
Se spretno izogneš luži in ostaneš suhih nog. Presenečeno obstaneš, ko pred teboj iz tal zraste, kot bi jo pričaral spreten rokohitrc, goba. Saj pravega namena kam niti nisem imel. Nekaj škatlic, ki jih je skril prijatelj, za dobro popotnico proti Gorenjski. In nekaj korakov samote. Pa se je že kmalu pokazalo, da bo treba zadihati malo bolj odločno. 
Pot skozi gozd
Pot se je postavila strmo navzgor in do zmerne uravnave, ki teče od Gobavice proti Rašici sem prišel z nekaj kapljami, ki so stekle po hrbtu navzdol. Sprehod skozi gozd, tako samoten je bil danes. Moj cilj sem dosegel, našel vse, kar je bilo namenoma skrito. Se obrnil, stopil nazaj, ob pogledu na zemljevid ugotovil nekaj zanimivega. 
Magarovnik
Da grem čisto mimo vršička, kateremu so ime dala mogočna drevesa na njegovem neizrazitem temenu - Hrastovc. Seveda sem se skozi praprot potrudil do vrha. Videti ni bilo nič. Hraste seveda že. In nekoliko nižje lepo marelo. Kot bi se mi nastavila na pot. Znani smeri sem sledil nazaj do razpotja, tam pa stopil naprej. 
Drevesna goba
Magari bom pa ja stopil še na bližnji Magarovnik. In sem. Skoraj do točke, ki naj bi bila na zemljevidu najvišja. Trnje in goščava sta me odvrnili od nekaj zadnjih korakov. Raje sem zavil nazaj navzdol, mimo gob, ki svoje življenje iščejo na ostankih drugega življenja, do zadnje uravnave, znanih luž, parkirišča.
Jesenski drevored

Ni komentarjev:

Objavite komentar