nedelja, 28. februar 2016

Od Kislice do Stenice

Jutro me je prebudilo prezgodaj. Droben pramen svetlobe, ki je preseval mimo zastirala je kazal, da bi bil čas za vstajanje pravi. Toplota ob meni je zgolj nežno zapredla, zato sem vedel, da je odločitev na meni. Ko mi je zemljevid nepričakovano povedal, da sva večer zapustila na pravem koncu, da je tudi jutru čisto prav, je bila odločitev že sprejeta. 
Pogled graščakov
Siva cesta je valovala po pobočju okoli samotnih domačij in me na križišču usmerila tja, kjer je pred stoletji gospoda za debelimi zidovi potovala od začetka do konca svojega časa. Zidove so zime že krepko obgrizle, od nekdanje mogočnosti ni ostalo veliko. Nepremagljiva vrata so sprhnela, duhovi odšli. 
Kotel
Le domišljija te danes lahko odpelje na pravo srednjeveško gostijo s plesom in dvornimi norčki. Sam sem spominom hitro pomahal v slovo in se spustil v sotesko, sredi katere v kotel pada lepi slap. Stopil sem v mrzlo vodo, postal prav pri curku padajoče vode, nato pa sledeč možicem in rumenim packam začel valovanje. 
Moč svetlobe
Čeprav je bilo vreme dokaj kislo, pa tudi ime mojega cilja prav takšno, mi je bila hoja v veselje. Še posebej, ker so sledi vodile v pravo smer in se je na koncu pot iztekla prav tam, kjer sem si želel. Škoda, ker čas ni bil pravi. Ko bi pod menoj rumenel avrikelj. Tam v razglednih skalah nad strmino. 
Meglena dolina
Tudi nadaljevanje sem dobro ujel. Spust proti Ramšaku, kjer sem postal ob kapelici. Kdo bi vedel ob kateri priliki so jo domačini postavili. Nedvomno je bila pomembna. Lipi ji dajeta senco. Tudi nadaljevanje, čisto po svoje, se mi je posrečilo. Cesto sem zapustil prav, po grebenu Male gore nadaljeval proti vrhu. 
Krvaveče
In se ob tem čudil drevesu, ki je krvavelo. In tistemu nekoliko naprej, ki je zelenelo. Nenavadne barve v zimskem času. Prijeten pozdrav na vrhu, nato pa sem že hitel navzdol. Pa se je greben na drugo stran, z jasnimi rdeče belimi oznakami, vlekel kot da ga nikoli ne bo konca. 
Zeleno
Pa tako zelo sem čakal srečanje. Tam na križišču. Od koder sva skupaj stopala navzdol. Kot je prav in kot se zagre.

Ni komentarjev:

Objavite komentar