nedelja, 22. marec 2015

Sprememba vremena

Tradicija. Ko se ustavijo žičniške naprave in je snega ravno še prav, se pritepemo mi, turni smučarji. Tako je bilo tudi letos. Toda navdušenje ni bilo zadosti. Zagodlo nam je vreme. Ko sva zjutraj z mladostjo gledala v smeri Starega vrha, so dežne kapljice čofotale v luže okoli naju. 
Polizano pobočje
Umik je bil edina razumna možnost, do kože bi bila premočena, še preden bi dobro stopila na sneg. Toda takšna zavrnitev, nič po tvoji krivdi, zahteva nov poskus. Še posebej, če te popoldansko sonce žgečka po nosu in vabi na prosto. Mladosti je veselje jutranji dež odplaknil, tako da sem se tja proti škofjeloškemu koncu odpeljal kar sam. 
Kopnine
Hiter skok na smuči in že sem se za prvim ovinkom čudil. Kopni deli niso nič kazali, da se je še včeraj tu okoli podilo kup navdušenih smučarjev. Pa nič zato. Vedel sem, da bo obvoz omogočil smučanje vse do dna. Cesta je bila seveda splužena, spremenila se je v pravi potok. 
Zgornja postaja
Nasproti Zaprevala je gostilnica lovila še zadnje goste ob zaključku sezone. Glasno ropotanje nekih čudnih ritmov je donelo iz zvočnikov, nisem hodil blizu, temveč zagrizel naravnost navzgor v breg, nadaljeval po levi progi. Za robom se je glasba umirila. 
Pod vrhom
Sledil sem nedotaknjeni sledi teptalnega stroja, naravnost mimo zgornje postaje sedežnice v najhujšo strmino in desno proti vrhu. Utrujenost, ki jo je prinesel dan poprej se je malo poznala, pa ne prehudo, ko se je strmina polegla, sem spet dobil pravi ritem. Na vrhu sem bil sam, dvojica, ki mi je sledila, je ostala nižje pri koči. 
Sončni vrh
Nekaj vdihov in že sem motovilil po gozdu, zavil na smučišče in po nekaj zavojih v vršnem delu presenečeno ugotavljal, da je sled teptalca ostala nedotaknjena. Seveda sem z največjim veseljem po njej risal enakomerno sled navzdol, dež in toplota snegu nista preveč škodila. 
Obglavljeni snežak
Nižje je bilo snega še vedno dovolj, preskočil sem cesto in spodaj zavil na levo smučišče, saj me znova videti kopnine desnega dela, ni prav nič veselilo. Smučal sem navzdol, lepi zavoji, ki so se, kot vedno, iztekli tam, kjer sem pred dobro uro stopil na sneg.
Smučarski pogled

Ni komentarjev:

Objavite komentar