sreda, 1. januar 2014

Petelinjek

Zopet je bila noč za mano. Tista dolga, polna pričakovanj in vedno novega razočaranja. Ko vidiš, da je naslednje jutro prav takšno, kot so bila vsa do sedaj. Božiček je znova na poti na svoj pol, darila so odprta, smrekica se bo počasi začela usipati, vonj po smodniku je popil mraz. 
Prebujanje
Zemlja se še vedno vrti, mir na svetu zanima samo misice, vse ostaja enako, medlo si stiskamo roke ob želji, naj bo srečno in zdravo. Jasno. To je bilo. Zvezde na nebu so počasi ugašale, ko sem potegnil ob progi v strmino. Samota mi je bila ljuba, čas za misli. Tiste, ki pridejo kar same, napolnijo glavo in se kotalijo sem ter tja. 
Misli
Vse pod menoj je še spalo, noč je bila kratka, spanec se je zažiral v dan. Opazoval sem počasno prebujanje, Dobrač se je počasi izrisal na nebu. Na vrhu strmine, prvo srečanje. Malo višje mi je že mahal žičničar, ki je pribrnel mimo. Prijazno sem odzdravil, zavijal v svojo smer. 
Na Dobraču so vstali
Strmina je bila znova nekoliko večja, korak odločen, razgledi vedno lepši. Prevalil sem se pod žičnico, na sveže potegnil sled do vrha. Smreke so bile bogato obložene, sončni žarki so tipali čez bele obline, kristali so se zaiskrili. Užival sem v samoti, poslušal tišino, razmišljal o usodi.
Petelinjek
Viharnih osamelcev, ki jim je neznana sila popila slo življenja. Sivi okostnjaki ostajajo v opomin kratkosti bivanja. Pomahal sem v slovo. Mogoče sem jim vsak dan bolj podoben. Mogoče. A nekaj življenjskega soka se še pretaka po žilah. Kot bi si to hotel dokazati, sem se pognal nazaj, lovil trenutke, pripravil smuči. 

Tromeja
Naj bo jutro dobro, sem zaželel žičničarjema, nato pa v sveži sneg rezal čisto svojo smučino. Pršelo je na vse strani, užival sem, počival, užival. Pod hribom sem se ustavil, opazoval svojo sled, minljiv dokaz nekega gibanja. 
Obline
Pred menoj je bilo smučišče, sveža rebrca, zapodil sem se po strmini, vriskal v sebi. Dobrač se je svetil na drugi strani doline, temno modro nebo je bilo nad njim. Saj je možno le eno. Da bo dobro. Novo leto. Tako ali drugače. In mi bomo dobro z njim. 
Obložene

(Sovče – Petelinjek)

Ni komentarjev:

Objavite komentar