torek, 23. julij 2013

Korenjenje

Počasi se je svetloba razlivala čez nežno valovito gorsko pokrajino. Podrgnila se je ob ruševje, zamrmrala skozi veje macesnov, objela krave na parobku. Odločno je stopala pod meliščem, švignila na planino, hitela še naprej. Pogled ji je sledil, nasmeh, veselje. 
Kržišče
Dan je bil še mlad, svež, ves mehak. Nobenih ostrih senc. Zadnji ostanki noči. Jutranje meglice so se razkrajale, koprena je dolino zastirala kot pajčolan skrito lepoto nedolžnosti. Hodil sem po dnu, se počasi dvigal. Čakal, da se mi na vrhu kot manjši čudež pokažejo kamnite špice spominov. 
Grintovci
Na podlagi modrega neba so bile privid. Iztegnil sem roko, se bal, da bodo izginile kot prijetne sanje. Potem pa znova stopil na pot, pomahal starim znancem, preskočil val in se spustil v globino. Previden korak je iskal stezico, se zravnal in počasi oddahnil na travnatem pomolu. 
Kompotela z Mokrice
Kraj za postanek, počitek, razmislek. O smislu in času, o nas, drobnih zrncih peska na peščeni plaži neznanega oceana. Mesto za bogove. Nežen cvet je zadrhtel ob poti, ko sem znova zadihal v strmino, se vzpenjal, spuščal. Iskal prehode med ruševjem, vedno so se pokazali. 
Cvet
Vprašanja o tem, kdo je tukaj hodil pred menoj, sem položil na oltar zadnjega vrha. Lepote dneva so se kazale v vsem svojem sijaju, hvaležno sem se poklonil, čemur sem bil priča. Planina pod mojimi nogami je bila živa, tanek pramen se je sukal iz dimnika. Nobenega vetra ni bilo, da bi se poigral z njim. 
Kapela na planini Košutna
Čakal sem prijazne besede, pozdrav z roko. Potem pa zgolj pri sebi zamrmral »z Bogom« in za ovinkom tega pozabljenega kraja postal pri križu. Nekoč je oznanjal neko vero. Danes, zapuščen od vseh, čaka, da ga zadnji udarec položi v večni sen. 
Križ si je naložil
Pod strmimi stenami sem hitel na znano pot. Sedaj sem vedel. Kod in kam in kdaj in kako. Se bo to jutro izteklo, zame, neznatni drobec peska, ki ga val za valom dviguje, premetava in znova odlaga na rob sončnega dne. S hvaležnostjo sem se ozrl na prehojeno pot, dvignil pogled in oba sva vedela, da se kmalu znova srečava. 
Jezerca

(Jezerca – Kriška planina - Planina Koren - Vrh Korena – Kompotela – Mokrica – Kompotela - Košutna – Planina Košutna – Planina Koren – Kriška planina - Jezerca)

Ni komentarjev:

Objavite komentar