sobota, 13. april 2013

Raufnk

Ponavljanje. Kot bi podoživljal teden prej. Toda precej bolj bučno. Že zvečer je začelo po strehi doma ropotati. Nekoliko kasneje se je ropot okrepil, veliki finale pa je dosegel s pravo nevihtno eksplozijo. Med pobočji naokoli so se posamezni zvoki združili v silovit koncert celega simfoničnega orkestra. 
Jutro po nevihti
Divjanje se je na srečo kmalu oddaljilo. Zaspal sem v prepričanju, da se bo zjutraj zbudilo lepo in jasno jutro, prav takšno, kot so ga napovedovali vremenarji. Pa ni bilo s tem nič. Še vedno je škrebljalo, kislica od vremena se je odločila vztrajati. Nekaj minut kasneje so kaplje v bližnje luže padale nekoliko manj silovito in odločitev je bila hitra. 
Zapreval
Koraki po pobočju, posamezne misli so se kradle v glavo. Vztrajanje, čeprav je nebo znova začelo sejati vodne kaplje bolj radodarno. Meglenih razgledov sem bil vajen. Danes se je vseeno videlo. Do vasi, na sosednja rebra. Prihaja toplota, liže sneg. Kot že tolikokrat, včasih prej, letos kasneje. 
Raufnk
Bil sem sam, ritem srca je dajal tempo. Nič nisem ovinkaril, nič počival. Vzpenjal sem se naravnost, kot bi sledil nevidni cesti. Znani pogledi so bili mejniki. Ko se je pobočje položilo, po desnem ovinku, sem se znašel v zgodbi, ki v april ne sodi. Debeli beli kosmi so padali z neba. Težki, mokri, so sedali na veje smrek in bukev. 
Sneg
Mrzli veter, zmrazilo me je. Koraki do vrha. Utrujeni, kar nekako odveč je bilo vse skupaj. Do točke, ko se višje ni dalo. Potem je dobilo smisel. Malo sem še šaril naokoli, skočil na sosednji hribček, nataknil smuči. Odločitev je dozorela v glavi že malo prej. Nič nisem pomišljal. Naravnost navzdol, ob žičnici, po strmi progi, vsaj kjer se je dalo. 
Pogled navzdol
Raufnk. Južni sneg, prediralo se je globoko, zavijanje ni bilo lahko. Pa je vseeno šlo, kaj bi ne. Ko sem zašpilil klobaso, je po utrjenem snegu smučišča letelo kot za stavo. Dež ga ni zmehčal, najraje bi vriskal. Zadnji zavoji, pogled v nebo nad Lenartom. Jasnina, kaj pa drugega. Zadnji dež me je požegnal, z zamudo je prihajalo lepše vreme.
Se bo zjasnilo?

(Spodnja postaja sedežnice – Stari vrh)

Ni komentarjev:

Objavite komentar