nedelja, 27. januar 2013

Naslikano jutro

Še trenutek prej je bila noč. Temna, kot da je nikoli ne bo konec. Zgolj tam nekje proti vzhodu je sled nečesa, kar bi znalo biti podobno svetlobi, kazala na začetek novega. Dan se je prebujal. 
Obet
Toda to ni bilo navadno jutro. Nad vikendi, tam na začetku zasnežene ceste sva bila, ko je nevidni slikar nežno potegnil s čopičem čez platno. Pa ni bilo dovolj. Z vsakim korakom je bilo platno bolj poslikano. Nežnost je zamenjala odločna rdečica. Kot na licu sramežljive deklice se je širila po nebu. 
Platno
Zamrznjena sapa, odprte oči. Navdušenje. Najraje bi kar stal in lovil dih, prav tam, prav takrat. Vendar je cilj vabil, obetal. Nov dan se je rodil, razmetal je svetlobo nad mojo glavo. Prijatelja sem zgolj slutil, ostal je nekoliko zadaj. Danes ni bil njegov dan. Vzpon. Misli. Samo moja glava. 
Razlite barve
Pri razcepu ni bilo pomislekov. Smer je bila že prej določena. Odločitev dobra. Trdno uhojena sled v svežem snegu je peljala levo in desno, vzpenjala se je po gozdu ob robu poseke. Čisto prav. Tako da je bil dih pravi, da sem lahko štel korake. Sto, dvesto, petsto, tisoč. Obet počitka. 
Prebujenje
Trenutka, ko se nekoliko lažje zadiha. Ko je čas za pogled proti dolini, na drugo stran v Tamar in višje proti Kotovemu sedlu. Hrepenenje. Dolgo je že, kar sem senco lovil tam. Tokrat ne bo šlo tako visoko. A nič zato. Razgledi so s tromejnika ravno tako vredni obiska. Otrl sem pot, prijatelj je javljal, da čaka nižje. 
Tromeja
Spomine sem beležil na minljivi pomnilnik, pripravil opremo. Nato pa po poseki rezal smučino. Sneg je bil zanimiv. Včasih je pršel pod smučmi, da bi najraje vriskal, drugič spet sem le s težavo rezal pomrznjeno skorjo. Kot bi odseval človeško dušo. Včasih tako naivno odprto, drugič spet zakrknjeno samo vase, nedostopno in skrivnostno. 
Megleni razgledi
Še zadnji zavoji med drevjem, na cesti je čakal prijatelj. Skupaj sva odvriskala navzdol, zavila ravno pravi čas na globoki pršec in po njem zarezala zavoje do izteka. Tolikokrat videno, doživeto, vedno znova in znova vredno. 
Cilj

(MP Rateče - Peč)

Ni komentarjev:

Objavite komentar