torek, 23. julij 2019

Pod gorami

Kot pravi slogan na majici, ki jo ponuja ena od slovenskih športnih trgovin. Hotel si kolo. Goni ga. In sem ga. Da bi znova doživel krog, ki mi je tako poznan in sem ga včasih tudi res velikokrat prevozil. Da bi videl, kako se novo kolo obnese in kaj lahko pričakujem od sebe. Da bi zadihal nekoliko bolj svež zrak in ob spustu začutil veter v laseh. 
Pogled na pot, ki me čaka ...
Zatorej sem zgodaj popoldan zavrtel pedala, se mimo skorajda domačih vasi odpeljal proti Tupaličam. Tam zavil v strmino, ki me je po precej bolj globokih vdihih pripeljala na rob razglednih travnikov pod Možjanco. Vas, kjer se je sonce ujelo v veje drevesa, sem kmalu pustil za seboj, izginil v gozd, valoval proti Štefanji vasi. 
Travniki pod Možjanco
Srečal nisem nikogar, kar je bilo tudi pričakovati. Spust do razpotja in tam hitra, skorajda hipna odločitev. Grem še do cerkvice, najvišjega vršička tu okoli. Saj je zgolj streljaj stran. Zavil sem na kolovoz, se tako izognil kmetiji pri Mežnarju, na robu travnika trmasto potiskal pedala po strmi poti, ki se izteče prav pri obzidju, velbanem vhodu. 
Sonce se je ujelo
Sedel sem na klop, toliko, da sem si oddahnil. In se razgledal vse naokoli. Saj je od tu kaj videti. Predvsem bližnji Krvavec in njegovi sosedje so kot na dlani. Nato pa začel s spustom po stezici. Švignil sem mimo kmetije, pokimal domačim, kakšnega psa, kar sem se najbolj bal, na srečo ni bilo na spregled. 
Možjanca
Poganjal sem navzdol, po zaviti cesti, do že znanega razpotja. Peljal sem mimo Zgornje Štefanje vasi, se prevalil na sedelcu pri avtobusni postaji navzdol, oddrvel mimo spodnje postaje žičnice na Krvavec. Zadnji kolesarji, ki so se očitno preganjali po čisto drugačnem svetu, so se ravno vračali v dolino. 
Štefanja gora
Sam sem drvel naprej, skozi ovinke, do vasi Grad in naprej proti Dvorjam. Kilometri so ostajali za menoj, pot je bila znana, do doma nisem imel več daleč. Prijetna utrujenost je bila ravno pravšnja, da sem vedel. Nekaj dobrega sem naredil za sebe. Kar je seveda največ vredno. 
Pogled v smeri Krvavca

Ni komentarjev:

Objavite komentar