četrtek, 15. februar 2018

Dobrča

Misli so mi sprva uhajale proti znanemu izhodu v sili, torej Trianglu, ko me je zapis na eni od spletnih strani usmeril nedaleč stran. Dobrča. Tam sem našel v tej s snegom bogati zimi zadosti beline za pravo uživanje. Izhodišče je bilo znano parkirišče nad Brezjami, kjer sem v zgodnjem popoldnevu takoj skočil na smuči in jo po lepo zvoženi poti mahnil navzgor. 
Ko se vidi daleč
Sprva sem hodil sam, malo pod Bistriško planino pa me je po bližnjici dohitel Marijan. Ob prijetnem klepetu sta tako omenjena kot tudi malce višje ležeča Breška planina kar zleteli mimo. Toda kaj to. Ko sva prisopihala ... no, ja, ko sem za Marijanom prisopihal iz gozda do roba Lešanske planine, se nama je odprl pogled za bogove. 
Breška planina
Čudovito pobočje, v spodnjem delu že z nekaj vijugami, toda prostora za nove podpise je bilo več kot dovolj. Med hojo po lepi pristopni smučini sva že delala načrte, kje bova peljala navzdol, do vrha je bilo zgolj še nekaj korakov. In tam ... razgledi vse naokoli, najbolje je bilo stati na mestu in se zgolj vrteti ter pritiskati na sprožilec fotoaparata. 
Smučina čez Lešansko planino
Ali le vpijati poglede in si jih zapisovati v možganski pomnilnik, ki bo do morebitne starostne demence z veseljem vedno povezal užitek s kakšnim takšnim zapisom. Smuka navzdol skozi gozd in nato prečka vse do vrha travnikov nad planino, ki so bili tako visoko še nezvoženi, je že ponudila nekaj lepih zavojev v pršiču. 
Razgledi
Potem pa je sledil seveda najlepši del, enakomerni zavoji po dolgem pobočju vse do spodnjega roba planine. Se nama je prav zares smejalo. Tudi nadaljevanje po gozdu je ponudilo solidno zavijanje v pršiču, bukve so stale ravno prav narazen, da si se počutil kot na tekmi v veleslalomu. 
Marijan na Breški planini
Tako je šlo vse do poti nekoliko nad Breško planino. Od tam pa tako ali tako ni ostalo drugega, kot da se po cesti zapodiva navzdol, naravnost, z nekaj zavoji, vse do izhodišča. Kjer sva se za tokrat razšla, vesela za skupno pot, lepe zavoje, obet novega srečanja.
Minljivi podpis

Ni komentarjev:

Objavite komentar