petek, 8. marec 2019

Stari vrh

Kar čakal sem. Da se ustavi drdranje žičnic in že po tradiciji izkoristim zasneženo liso sredi kopnih travnikov. Stari vrh. Kdo bi vedel, zakaj mi je iz leta v leto bližji? Mogoče je res krivo le ime. Ali pa enostavno to, da je vzpon do najvišje točke zgolj nekoliko daljši sprehod. 
Kopne flike
Strmina nikjer ni pretirana, še vedno nekoliko poteptano smučišče pa nudi tudi odlične pogoje za uživaška zavoja. Tako levega kot desnega. Petkovo popoldne, časa sem imel dovolj, Borut je bil takoj za to, da se mi pridruži. Na parkirišču sva ugotovila, da imava za smuko zgolj brljivko. 
Vsaj razgledi so lepi ...
Pa nič zato, saj mogoče za rep še ujameva nekaj dnevne svetlobe. Sva si rekla in se zagnala po položni progi navzgor. Kopne flike so kazale, da so snežni odeji šteti dnevi. Ni nama bilo jasno, kako je lahko le nekaj dni nazaj smučišče še delovalo. Beli oblaki na vedno bolj temno modrem nebu, zahajajoče sonce jih je obarvalo. 
Na robu večera
Vzpela sva se po desnem kraku smučišča, smuči niso drsele nazaj, kljub trdi podlagi se je hodilo dobro. Kot bi mignil sva bila mimo vrha nekdanjega smučišča, nadaljevala navzgor. Presenečena, da je tudi tu še sneg. Seveda se mi je hitro budil spomin na moj vzpon pred skoraj točno dvema letoma, ko sem trmasto smuči nosil po kopnem pobočju vse do vrha. Pa kaj, tudi vztrajnost nekaj šteje. 
Strmina pod štartno hiško
Pod štartno hišico je kopnina skoraj pregriznila snežno podlago, strinjala sva se, da ga bo za smuko dovolj. In le nekoliko naprej, nad vrhom sidra obstala na suhi travi. Sedaj ni imelo več smisla nadaljevati s smučmi, do najvišje točke sva šla peš. Se nazaj grede smejala odvrženemu sidru, nato pa odpeljala proti dolini. 
Pogled
Sneg je bil ravno pravšnji, sledi teptalnega stroja niso motile, za dve krajši kopnini sva enostavno vzela nekoliko večji zalet. Na zadnjem razcepu sva zavila levo, tudi tu je bilo snega ravno še prav. Popoldne je bilo izkoriščeno, tako, kot mora biti in je prav. Najraje bi kar vriskala od navdušenja. Stari vrh res nikoli ne razočara.
Na sidru :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar