nedelja, 10. december 2023

S sankami s Starega Ljubelja

Tudi to leto je Lars organiziral dogodek na Starem Ljubelju. Že osmič zapovrstjo. Včasih je bil pozimi, namenjen seveda vsem, toda posebej vabljiv za sankače. Drugič poleti, ko je s svojimi usnjenimi hlačami skakal okoli in zabaval staro in mlado. Tokrat sem ga po prihodu s Kosmatice malo zamudil. Je bil že visoko, malo pod kočo in ni mi preostalo drugega, kot da zagrabim sanke in se napotim za njim.
Zimski cvet
Hoja je bila prijetna, sneg zmehčan, koraki zato zanesljivi. Srečanja pa številna, nekateri so se vzpenjali, drugi že bolj ali manj spretno drveli navzdol. Kako vse drugače je bilo danes. Ovinke sem puščal za seboj, stopil mimo kapelice, še nekaj zavojev, pogled na Košutico in že sem bil na platoju nasproti koče. 
Košutica
V dolini so bile megle, tu pa je sonce prav prijetno grelo. Lars je sporočal, da je še z nekaj geolovci v koči, kjer so prednje nosili hrano in pijačo. Sam sem ostal kar zunaj, je bilo na soncu toplo. Loviš barvo, se je smejal Klemen, ko je skupaj z družino prikorakal navzgor. Seveda, zakaj pa ne. Počasi se nas je nabralo kar lepo število, nekateri so prišli navzgor, drugi stopili iz koče. 
Klemen na sedlu
Otroci in tudi nekateri starejši so šli do kapelice in mučili zvon toliko časa, da nam je že kar malo zvonilo v ušesih. Prišlo je veliko prijateljev, tako s te, kot one strani meje. Prijeten klepet, novice od tu in tam, pozdravi. Lars je izvedel svoj program. Edini sem bil na dogodkih vsakič, zato sem dobil posebno nagrado. 
Lars in Mark
In še eno med žrebanjem, juhej. Sledil je stisk roke na meji, skupinska fotografija. Potem pa še nekaj klepeta, dokler nas ni hlad, ki se je razlezel preko sedla potem, ko je sonce zašlo, prisilil, da smo se začeli pripravljati na spust. Malo hitreje je šlo kot ponoči, pa vendarle previdno, saj so se mnogi spuščali peš. 
Skupinska slika na meji
Z nekaj spretnosti sem obvozil vse, čeprav sem včasih ob zavijanju na gladki, ledeni podlagi, imel kar nekaj težav. Na ciljni črti jih je že nekaj čakalo, nadaljeval sem še malo naprej, se izognil ledenim stopnicam proti parkirišču. Pomahal sem prijateljem, pospravil opremo in počasi odpeljal proti dolini.
Pogled proti megleni dolini pred spustom

Ni komentarjev:

Objavite komentar