sreda, 9. marec 2022

Kam pa drugam?

Kam pa drugam? Saj tako iz vljudnosti sem Tomaža, ko sva se odpeljala iz Podbrezij, vprašal, kam naj zavijem. Kakšen bo odgovor sem vedel v naprej, pa tudi sam nisem imel nič proti. Bolj me je presenetilo, ko sem ob premlevanju o turnih smukih te zime prišel do ugotovitve, da je bilo obiskov Triangla, če prištejem še Zelenico, krepko čez polovico. 
Na servisni poti
In kar je najbolj zanimivo je to, da je vsaj letos ob spreminjajočih se razmerah na drugih, še vsaj nekako užitnih ciljih, smuka s Triangla večinoma zelo dobra, pod Zelenico pa dejansko odlična. Le samote, podobno kot v tolikokrat primerjanem BTC Cityju, tu ne moreš najti. A nič zato, saj nekaj srečanj, pozdravov, ni še nikomur škodilo. 
Košutica in Veliki vrh
Na Ljubelju je bila kar gneča, na platoju pod nekdanjo žičnico vse zasedeno, zato sva parkirala nekaj nižje. Ob stopanju proti mestu, kjer sva nadela smuči, sva hitro videla, da sneg vedno hitreje pobira. Celo malo višje se že kaže kakšna kopna flika. Začetek konca. Če ne bo zima pred slovesom še kaj zamahnila z repom in nasula nekaj centimetrov novega, so smučanju nad Ljubeljem dnevi šteti. 
Sonce nad Zelenico
Kar hitro sva se vzpenjala proti servisni poti, naprej v smeri Zelenice. Sem in tja sva koga prehitela, torej pretirano počasna že ne moreva biti, sem se tolažil. Sam sem snel zarošena očala, zato mi je Tomaž poročal o posameznih smučarjih na Šentancu, v Osrednji grapi. Nad Zelenico sva prišla do sončnega pobočja, sneg je bil južen, hodilo pa se je prav lepo, psi niso nič zdrsavali. 
Vrh Triangla
Sam sem šel zato najprej bolj naravnost, potem pa ujel pristopno smučino in ji sledil. Tomaž mi vse do vrha ni hotel povedati, kako hitro sopiham, še ko sem stopil do njega pri postaji na vrhu, sem komaj izvedel, da je bil čas (za mene seveda) dober, najboljši v tej zimi. Premaknila sva se do konca grebenčka, tam pripravila za spust po levi strani. 
Tomaž
Mimo možakarja, ki se je sončil, sva odvijugala navzdol. Do Zelenice je bila smuka po južnem, kar nekoliko težkem snegu povsem pomladanska. Pod Zelenico je bilo (še) boljše, suh sneg, odlični zavoji, prav norela sva navzdol. Tako je bilo vse do koče Vrtača, pa tudi pod njo, vse do parkirišča. Kaj pa drugega?
Nekateri se sončijo, drugi pa že smučamo

Ni komentarjev:

Objavite komentar