četrtek, 1. februar 2024

Tourennacht

Snega je na naših kucljih, vsaj nad izhodišči malo. Zato me je zamikala ideja prijatelja Andreasa, ki mi dvakrat tedensko poroča o udeležbi na noči turnega smučanja (Tourennacht) pod Tromejo. Tomaž je bil za gibanje, ob štirih sva se že peljala iz Podbrezij proti Kranjski Gori, na Korenskem sedlu zabavljala čez pregled na meji, v Sovčah parkirala v prvi vrsti. 
Na začetku
Deset minut čez peto sva bila na snegu, stopala po znani ravnini proti ovinku, oblaki na zahodu so bili sprva rdečkasti, potem pa vedno temnejši. Med vzponom po prvih strminah se je počasi temnilo, noč je prihajala. Nisva bila počasna, veliko sva jih prehitela, sem in tja je kdo s hitrostjo medzvezdnega teleportiranja priletel mimo. 
Večerna zarja
Ko proga zavije desno in se bolj strmo vzpne, se je Tomaž mimo dveh mlajših dam izstrelil navzgor. Ko sem sam sopihal mimo njiju in pozdravljal, se je on že izgubljal višje, tema ga je vedno bolj skrivala, že ga ni bilo več. Sam sem sedaj ujel svoj ritem, kaj bi se zaganjal, hodil sem zložno, vedel, da ga ne bom ujel. 
Vzpon
Ko sem bil na zadnjem delu, zavoju proti restavraciji na vrhu sedežnice, je pod mano pripeljal teptalec. Ropotanje je počasi potihnilo, sam pa sem se najprej zagledal v lučke na nebu, potem tiste v dolini in na koncu svetlobo restavracije. Pred njo je znova gorel ogenj, Tomaž je pomignil, da imava v avtu toliko piva, da greva kar navzdol. 
Jaz, Andreas in vražiček od Günterja zadaj ...
Tako sem zgolj pozdravil Günterja, ki je ravno pospravljal pse in pomahal Andreasu, oba sta prišla nekaj minut pred nama. Spregovorili smo nekaj besed, fotografija, dve, potem pa sem se pripravil za spust. S Tomažem sva odsmučala, sprva bolj zložno, ko se smučišče razširi pa hitreje. Lučka je osvetljevala nekaj metrov pred nama. 
Tomaž pred spustom
Številni so se še vzpenjali, ves čas so bile ob robu lučke. Proga je res dolga, toda vsako veselje ima nekje svoj konec in že sva naredila zadnji zavoj, zgolj nekaj korakov od avtomobila. Čakalo naju je pivo, hitra analiza današnjega izleta in razmišljanje, kaj bo s to zimo, potem pa pot čez Korensko sedlo nazaj domov.
Zmaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar