torek, 13. april 2021

Ledena doba?

Gledam spletne kamere z Ljubelja in se ne morem načuditi. Spet je nasulo novega snega. In to sredi aprila? Kaj se dogaja? Prihaja kljub strašenju z globalnim segrevanjem nova ledena doba? Ali nas samo ta zima kar ne neha razvajati. Če že morajo biti takšne in drugačne (ne)smiselne omejitve, naj nam bo vsaj nekaj v veselje. 
Ko je sled vedno bolj zamedena ...
Ko sem videl prve zavoje na ciljni strmini me je seveda zagrabilo. Tomaž je bil še v službi, sam sem imel pa ravno odprto točno dovolj široko časovno okno. In sem šel kar sam, saj se bova kaj ujela v naslednjih dneh. Na Ljubelju je bilo že kar nekaj avtomobilov, na robu parkirišča sem stopil na sneg in sledil odlični špuri navzgor. 
Servisna cesta
Žal pa veselje ni trajalo dolgo, že na drugi strmini je bila zamedena z napihanim snegom, sledenje ni bilo enostavno, če pa si stopil malo v stran, si se takoj začel krepko ugrezati. Ker sem na vrhu strmine pred ovinkom servisne ceste videl sledi, sem jo mahnil navzgor in skoraj do roba Šentanca je bila špura spet odlična. 
Tik pod vrhom
Višje pa se je zgodba z napihanim snegom ponovila in vse do grebena pod vrhom Triangla je bila hoja podobna iskanju igle v kopici snega. Nekateri so že smučali navzdol, vriskali in zagotavljali, da je super. Na žlebu pod vršnim delom je veter vedno bolj bril, odpihnil je skorajda ves sneg na grebenu, razkril trdo podlago. Srenači so prišli še kako prav. 
Smer spusta
Na vrhu sva spregovorila s turnim smučarjem, ki je nekaj metrov pod vrhom smuči snel in se nato do najvišje točke povzpel peš. Strinjala sva se, da bo smuka po levi strani boljša. Le pri spustu z najvišje točke sem razmišljal, če bo kaj zaškrtalo, potem pa, zadovoljen ker ni, nižje lovil zavoje v nedotaknjenem delu pobočja. 
Vremenska postaja
Z novim znancem sva peljala mimo koče na Zelenici, nižje pa predvsem pazila, da se nisva zaletela v kakšnega od zastrugov. Preko plazu je bila najboljša vožnja povsem levo, seveda z nekaj prekopicevanja, drugače ni šlo. Tudi pod kočo Vrtača se je prav lepo peljalo, za vsakim je ostajala edinstvena sled. 
Smuka
Le na prav zadnjem pobočju je šlo enkrat do tal, toda kaj se more, če je nov sneg padel na kopno podlago. Smuči imajo tako ali tako že kopico sledi letošnje sezone. In lahko bi bilo bistveno slabše. Da pa prismučaš praktično do avtomobila sredi aprila … sanjsko. Po drugi strani pa … naj že enkrat pride pomlad ...
Pogled nazaj na najine podpise

Ni komentarjev:

Objavite komentar