ponedeljek, 22. januar 2024

Polhograjski Jakob

Menda je v osrednji Sloveniji prejšnji teden nasulo približno 40 centimetrov beline. Med tem, ko sem bil za vikend na toplem, sem bral o tistih, ki so bolj ali manj vriskajoč vijugali s Polhograjskega Jakoba, celo Rašice. Prvi mi je bil poznan, vedel sem, da ponuja kar solidno smučarijo, zakaj torej ne bi šel pogledat. 
Zasnežena pobočja
Kot običajno je bilo najbolj zamudno priti iz Ljubljane do Medvod, naprej do Legastje je že šlo. Tudi parkirišče sem potem, ko sem zvozil narinjen sneg, imel zagotovljeno. Veje dreves in grmovja so se kar šibile pod veliko količino snega, vse je bilo belo, prava zimska pravljica. Nad prvo kmetijo sem sledil špuri, peljala je desno in se preko strmega travnika z nekaj sadnimi drevesi vzpela do gozda. 
Špura
Prehod po stezi skozenj in že sem bil na robu ceste, ki pelje pod vrhom. Sonce se je skrivalo za meglicami, ko sem na drugi strani ceste zagrizel v breg. Še zavoj naokoli in že sem stal na uravnavi pred cerkvijo. Štirideset minut sem potreboval, ravno prav, da me ne bo lovila noč, sem si mislil. Sonce je namreč prav počasi lezlo proti obzorju, tam nekje nad Grmado. 
Zahod
Počasi sem se pripravil, naredil nekaj fotografij. Začudeni mladenki, ki je vprašala, če si bom upal smučati navzdol, sem pritrdil, da zagotovo. In da me ne skrbi niti ali je zadosti snega, saj imam vendarle stare smuči, tako imenovane makadamke. Pa sem videl, da s snegom, vsaj na travnikih, ne bo težav. 
Gorenjska
Zavoji naravnost navzdol, prečenje desno, do vrha strme poseke. Poznani tereni, se mi je kar smejalo. Sneg je bil odličen, tak precej puhast, lepe vijuge, podpisi za menoj. Prečil sem cesto, lovil čim bolj nezvoženo pobočje, zapeljal v gozd. Skozenj se je dalo peljati, je bil sneg. A je vendarle sem in tja zaškrtalo. 
Jakob
Nisem vedno vedel ali na ledu ali kamnu, upal sem na prvo. Švignil sem mimo kmetije, spet nekaj zavojev po travniku do naslednje. In nato še zadnji del, travnik tik nad cesto, vsekakor eni lepših podpisov danes. Čakalo me je le še nekaj porivanja ob cesti in že sem bil pri avtu. Zadovoljen? Vsekakor.
Podpisi

Ni komentarjev:

Objavite komentar