torek, 21. december 2021

Kaj pa drugega ...

Še zadnji lep dan pred prazniki. Toliko sem vedel. In ko se je pokazala zadosti dobra volja, da ga izkoristim na snegu, se seveda ni bilo kaj obirati. Sreča je bila, da je ravno ta dan imel čas tudi Borut, hitro sva se uskladila. Nekaj minut po tretji uri sva že stala na Ljubelju, štartala s platoja. 
Borut
Vse misli o tem, da kar dobro hodiva, nama je pregnal starejši član znanstvenofantastične srenje, ki je tako hitel navzgor, da je komaj uspel pozdraviti. Seveda sva ob tem z Borutom takoj razvila debato, da se mu mudi domov zaradi hude žene, pa o turno smučarskih tekmovanjih. In se ob tem kar tako, na hitro, odločila, da greva po servisni poti. 
Plazovina
Ta je prehojena in zvožena od številnih. Ki morebiti ne vedo, da se je po našem zadnjem obisku v petek zvečer izpod Spodnjega Plota privalil precej velik plaz. Ja, popolne varnosti ni, tudi če je trenutna stopnja plazovne »zgolj« dve. Na Šentancu je lepa cik-cak špura in Boruta je malo zamikala. 
Pod Šentancem
Sam sem bil bolj navdušen, da slediva prvotnemu načrtu, saj je zgolj ta zagotavljal, da ne bova potrebovala lučk. Ko je opazil kopnine pod grebenom, se je Borut strinjal z menoj. Mimo koče sva stopala proti Trianglu. Na mestu, kjer se začne vzpon, nama je nasproti pripeljal ultra hitri kolega iz začetka zgodbe. 
Košutica in Veliki vrh
Midva sva v svojem tempu, od strmine naprej seveda s srenači, nadaljevala do vrha. Megle, ki sem jih še opoldne opazoval preko spletnih kamer, so se razkadile in Triangel na robu večera ni bil več odet v beli puh. Na zahodu se je rdečila večerna zarja. Na vrhu sva nazdravila uspehu, se pripravila na spust, potem pa oddrvela navzdol. Ko sem pod prvo strmino hotel slikati Boruta, me je presenetil telefon. 
Proti vrhu
Frizerka. V dvajsetih minutah bodi tukaj. Hja, tudi če bi se teleportiral mi ne bi uspelo. Drvela sva navzdol, mimo koče, do plazu in po njem naprej. Peljalo se je prav dobro, ravno prav trda, grifig, podlaga. Pod Vrtačo je pa tako ali tako poteptano smučišče. Danes časa za analizo na parkirišču ni bilo, čakala me je vendarle nova frizura. Le toliko sva na hitro ugotovila, da je bilo res fajn.  
Smuka

Ni komentarjev:

Objavite komentar