torek, 22. junij 2021

Ankova slapova

Spontane ideje. Dobre, slabe, včasih najboljše. Tako se mi je ob vožnji proti Jezerskemu sredi serpentin porodila misel. Ki je povezala mojo željo po točenju jezerske slatine in cilj, ki ga vsaj v zadnjem času nismo prav pogosto obiskali. Ankova slapova. Dekleti sta se strinjali. Ko je Živa pokazala svojega kuščarja, Kali pa je bila v prtljažniku, smo se odpeljali do slatine, natočil sem kanister. 
Ankova kapela
Kali je zaradi čakanja postala nestrpna, gremo, je odločila Ajda. Zapeljal sem do cerkve sv. Andreja in parkiral tam, kjer je dovoljeno. Do slatine smo se vrnili peš, nadaljevali s hojo proti kmetiji Anko. Moja mama, ki se je danes pridružila, je odločno, z minuto ali dvema zaostanka, sopihala za nami. Nad vikendi smo postali, pa je že od daleč mahala, naj gremo kar naprej. 
Orhideja
Živa je bila takoj navdušena, da zagotovili družbo čakajoči, mi z Ajdo in Kali pa smo nadaljevali. Čez potok, najprej zložno, nato pa kar strmo navzgor. Do dobro označenega odcepa, ki nas je usmeril na stezo, ta pa pripeljala do zgornjega slapu. Kali je bila navdušena, voda ji je res všeč, če le ni pregloboka. 
Kali
Ajda ji je metala kamenčke, ona pa je navdušeno skakala v smer, v katero so poleteli. Špricalo je vse naokoli, prava osvežitev. Med vračanjem sem opazil, da so se obiskovalci te naravne lepote spuščali tudi do spodnjega slapu. Seveda sem jim sledil, pa me je Kali v strmini prehitela. Tako ob spustu, kot ob vzponu nazaj na stezo. 
Igra pri zgornjem slapu
Tudi Ajda se je spustila za nama, vrgla pogled na slap, se vzpela ob moji pomoči v najbolj sitnem delu nazaj. Šli smo do odcepa in se po kolovozu strmo spuščali navzdol. Ravno na delu, kjer strmina nekoliko popusti, smo opazili mamo in Živo, ki sta se že obrnili in začeli hoditi nazaj, v smeri Anka in slatine. 
Spodnji slap
Da je bilo dovolj hoje in vzpona, sta zagotovili. Prav. Tri generacije smo šle nekaj korakov skupaj, potem pa smo z Ajdo in Kali ušli naprej. Iskati smo šli avto, kateri nas je vse skupaj, po ponovnem postanku ob slatini, odpeljal domov. Najprej na Jezersko, kjer sta se dekleti poslovili, nato pa naprej v smeri Milj. 
Generacije

Ni komentarjev:

Objavite komentar