četrtek, 11. julij 2024

Pivo in spomini

Dan je bil lep, prijatelj je predlagal Koseški bajer. A do tja sem moral priti. In le kje bi bilo bolje, če že greš, kot čez Rožnik? Da se vsaj malo sprehodiš, narediš nekaj korakov, dvigneš utrip. Na takšne vroče dni je v gozdu tudi nekaj hladneje. Nekaj čez šesto sem stopil proti Šiški, nasproti Stare cerkve nadaljeval do preskoka preko Celovške ceste, šel skozi Tivoli. 
Pogled na nebotičnik
Na igriščih pod Cekinovim gradom je bilo kar živahno, naprej v parku pa so se posamezni sprehajalci porazgubili. Zanesljivo se pozna tudi, da je poletje, čas počitnic. Stopal sem po robu med gozdom na eni in Rožno dolino na drugi strani, šel mimo znanega rogača, pri Čadu so natakarji švigali sem in tja. Pozno kosilo, zgodnja večerja, saj niti ni pomembno. 
Rožnik
Vzpon do Rožnika je bil hitro za menoj, s te strani hodim bolj poredko. Tudi mize pri tej gostilni so bile polne, poti naprej, v smeri Most, Šiške pa presenetljivo prazne. Tu vendarle običajno srečaš kopico sprehajalcev, pohodnikov, kolesarjev, tekačev, nekaterih z njihovimi štirinožnimi vrečami bolh, drugimi brez. 
Praznina
Pod Šišenskim hribom seveda ni bilo kaj veliko razmišljati, zagrizel sem mimo nenavadnih piramid do stolpa na vrhu, se na drugi strani spustil po stezi navzdol, na cesti zavil v smeri skakalnic. A še preden sem ugledal zaletišča, sem skozi drevje nad seboj zagledal stari zalet skakalnice, ki je že res dolgo ni več. 
Skakalnice
Se spominjal časov, ko sva s prijateljem plezala navzgor, prav do sobice na vrhu. Danes nihče ni postavljal takšnih ali drugačnih rekordov, šel sem naprej, do uravnave, po makadamski poti in preko glavne, asfaltne ceste proti Koseškemu bajerju. Malo sem moral še počakati, potem pa je prišel prijatelj. 
Dedek Mraz
Na klepet, pivo, dve, preganjanje komarjev, tam na robu večera. Kot vedno je bilo prav prijetno. Obujati spomine, skupne poti, dogodke, zgolj bežne trenutke. Govoriti o današnjih dneh, o tistih, ki pridejo, niti nima smisla. Naj bodo kakršnikoli že bodo, naj bo čim več skupnih, naj bodo čim lepši, kar jih je še pred nami. 
Klepet na robu večera

Ni komentarjev:

Objavite komentar