torek, 30. november 2021

Prvi v tej sezoni ...

Zima, zima je prišla, prišla … bi si lahko pel. Potem, ko sem med vikendom le bral o podvigih Tomaža, me je seveda navdušenje novega snega potegnilo. Ko sem prejel še poročilo, da je bil v ponedeljek Triangel prav užiten, me ni bilo več možno ustaviti. Tomaža sem pobral spotoma, odpeljala sva se do Ljubelja, kjer zimska služba svojega dela še ni opravila povsem. 
Prvič v tej sezoni ...
A vendarle s parkiranjem ni bilo težav, nekaj korakov več pa itak ne moti. Na spodnjem delu je snega dovolj, veselje ne daje le turnim smučarjem, temveč tudi otrokom, družinam, ki se navzdol spuščajo s sankami. Nekaj časa sva hodila vzporedno, potem pa sem se prerinil naprej, pri sebi godel v brado, da greva vsaj prvič lahko z mojim »smrkelj« tempom. 
Pogled v smeri Košutice in Velikega vrha
Na odcepu proti servisni poti sva nadaljevala naravnost, preko plazu je bolj varna varianta. Špura je bila lepo narejena, hitro sva se vzpela preko strmine, nadaljevala do koče. Pogled na uro je dal vedeti, da bova z nekaj sreče navzdol smučala z zadnjo svetlobo dneva. Še zadnji vzpon, zavoj, vrh. Na zahodu se je naredila večerna zarja, priprave, nič pretiranega obiranja. 
Šentanc
Prvi zavoji letos, lovil sem Tomaža, skušal dobiti občutek. Imel je prav. Res je povsem drugače, potrebuješ nekaj sto zavojev, da ti noge potem kar same potegne v zavoj, še kakšnega več, da so zadosti močne, da vijugaš od vrha vse do konca brez predaha. Ko sva pod kočo zapeljala proti dnu Šentanca, mi je smuči potegnilo v globino napihančka, odletel sem naprej, z glavo v sneg. 
Možje v večernem soncu
Takoj sem ga imel povsod polno, pljuval sem ga iz ust, da sem lahko globoko zajel zrak. Še huje je bilo znova pripeti smuči, saj sem se pogrezal, nobene trdne opore naokoli. Na koncu mi je le uspelo, Tomaža je na prelomnici že kar malo skrbelo. Odsmučala sva navzdol, v slabi večerni svetlobi brez novih težav, seveda pa z bolečimi stegni in podplati. 
Triangel
Zadnji zavoj sva naredila le nekaj metrov pred avtomobilom. Za prvič je bilo odlično. Upam le, da se, kar se tiče snega, po jutru dan pozna. In da bodo novi in novi zavoji prinesli tisti pravi uživaški občutek pri zavijanju po belih strminah. Kot vsako leto …  
Pogled proti zahodu

Ni komentarjev:

Objavite komentar