nedelja, 29. januar 2017

Koralpe drugič

Jutru ne bi smelo biti nič nerodno. Saj se je vendarle obetal lep dan. Zato mi res ni bilo jasno, od kod rdečica na licih, na robu obzorja. Počasi je bledela, ko smo stopili na pot. Ta je bila znana, saj veliko možnosti vendarle ni. Maja in Živa sta se pustili prepričati, nekaj časa sta mi sledili ob robu smučišča, po prvem počitku pa ostali daleč zadaj. 
Jutranja rdečica
Okoli mene je bil mir, potopil sem se v samoto, stopal po znani poti, smučišča so še samevala, nikogar nikjer. Nad dolino so ležale meglice, svetloba je razkrila brezupno kopna pobočja, letošnja zima je s snegom res skopa. Visoko nad kočo mi je dan narisal senco, svetloba se je prelila mimo bunk tik pod vrhom današnjega cilja. 
Meglice nad dolino
Zamežikal sem, nato pa prvič snel smuči. Odpirali so se mi vedno lepši pogledi, o dekletih ni bilo ne duha, ne sluha. Tik pod vrhom sem smuči pustil kjer se je bela sled končala, stopil v sobico pod kupolo, potem pa odpravil do križa. Najvišja točka velikega Speikkogla, čas za vpijanje razgledov, božanje s štaubcukrom posutih pobočij, granitnih blokov, nežnih oblin. 
Sonce mi je narisalo senco
Shranjevanje trenutkov za samotne večere, nato pa že kar malce nestrpno pogledovanje dostopne poti, razmišljanje o tem, kdaj bomo znova skupaj, gretje na toplem soncu. Končno so bili zadnji metri tudi za dekleti, usmeril sem ju na vrh, sam pa pripravil opremo, bili smo pripravljeni za spust. 
Zvezdna vrata pod vrhom
Prvi zavoji na ozki poti so bili bolj za pokušino, za odgovor na vprašanje ali še znamo. Nato pa je šlo hitreje, nekaj kopnin, snemanje smuči, že je bila pred nami Koralpenhaus. Sedaj poti niso bile več samotne, vedno več pohodnikov je prihajalo, zanimalo jih je, ali vesti o soncu in modrem nebu res držijo. 
Snežni jezik
Lahko smo zgolj potrdili, sneli za nekaj metrov smuči, odpeljali po ozkem pasu do smučišča, v elegantnih in dolgih zavojih, pred nami je bila skorajda nedotaknjena strmina, vse do konca, do našega avta in doma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar