sobota, 23. marec 2013

Kranjska reber

Že prejšnji teden sem vprašal. Greva še? Odgovor je bil kar navdušen. Se mi je smejalo. Super! Že sem koval načrte, kam in kako. Toda nov sneg, mraz, sta jih spreminjala. Na koncu sem našel čudovito rešitev. 
Podvolovljek
Za novo zgodbo. Ki sva jo na oblačno jutro začela plesti na sedlu, tik za našim premičnim domom. Sneg je bil trd, nič se ni prediralo. Da bi zašla, ni bilo misliti. Sledi prejšnjih dni so odločno kazale kam. 
Voda
Vzpenjanje po cesti. Čas za zamišljenost, ko misli odplavajo nekam daleč, se potapljajo v globino, iščejo. Nisem je priganjal. Hodila je tako, kot ji je odgovarjalo. Ravno prav hitro. Počakal sem jo. Sem in tja. In se je večkrat spomnil. Tako da sem jo ujel v objektiv. 
Ujeta
Skozi redek gozd so oči uzrle dolino nižje, samotne kmetije nad njo. Podvolovljek. Odprlo se je široko pobočje. Naravnost preko njega je peljala sled do koče. Kašna planina. Ledene sveče so staji dajale nekoliko skrivnostni videz. Daleč je še pomlad, ko bo planina oživela. 
Kašna planina
Ajda je dobro grizla v breg, bila je vedno bližje. Za njo je hrupna druščina kalila mir. Škoda. Ustavil sem se pri tablici, ki je kazala smeri zgodb, ki še pridejo. Kmalu, zagotovo. Vzpon. Položna pobočja so peljala mimo velike skale. Ni bilo več daleč. 
Zmrzal
Znamenje je povedalo, da sem nahrbtnik odložil na Vrhu nad Kašno planino. Hm. Saj je res. Je vrh in prav nad to planino. Toda njegovo ime je vendarle drugačno. Saj nisem prvič tu gori. Le kdo in zakaj. Nisem se predolgo spraševal. Sonce se je pokazalo skozi oblake, razsvetlilo okolico. 
Sončni vrh
Hitro sva naredila fotografijo, se pripravila. Ko miru na vrhu ni bilo več, sva zgolj pomahala v slovo in odvijugala navzdol. Trda skorja naju je dobro držala, lepi zavoji, komaj vidna sled. Še mimo koče in očitajoči prst roke. Kazal je proti mestu, kjer bi bila moja pomoč ob vzponu dobrodošla. 
Zadnji metri
Skesano sem obljubil, da bom drugič bližje. In že oddrvel po cesti navzdol. Še malo vzpona, nato pa redki zavoji in spust do Štajerskega raka. Tam preskok nad zadnje pobočje. Nekaj najlepših zavojev. Čisto do cilja. Greva naslednji teden spet? 
Zavoji

(Volovljek – Kranjska reber)

Ni komentarjev:

Objavite komentar